Trebuie rovinietă pe centura municipiului Satu Mare?! Răspunsul CNAIR și al Poliției Rutiere
Varianta de ocolire a municipiului Satu Mare – denumită și Drumul Național 19H – a fost dată în folosință de câțiva ani, dar anumite întrebări au rămas fără răspuns oficial. De exemplu, unii șoferi s-au întrebat dacă pe varianta de ocolire, care se află în arealul municipiului Satu Mare, este nevoie de rovinietă. În mod normal, orice șofer care circulă în intravilanul unei localități nu are nevoie de rovinietă.
Doar că varianta de ocolire a municipiului Satu Mare se află în administrarea Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere – iar cei de la CNAIR au răspuns – la solicitarea dincolodesport.eu – că rovinieta este obligatorie pe acest segment de drum. Același răspuns l-au oferit și reprezentanții Inspectoratului de Poliție al Județului Satu Mare.
Lista completă a camerelor de supraveghere ale CNAIR pentru verificarea rovinietelor:
Iată lista locațiilor în care sunt amplasate aceste camere de supraveghere:
Arad:
- DN7 – Nădlac;
- DN79 – Arad.
Argeș:
- DN65A – Buzoești.
Bacău:
- DN11 – Sănduleni;
- DN15 – Gârleni;
- DN2 – Nicolae Bălcescu.
Bihor:
- DN1 – Oșorhei.
Bistrița-Năsăud:
- DN17 – Tiha Bârgăului.
Botoșani:
- DN29 – Baisa.
Brăila:
- DN2B – Lacul Sărat;
- DN21 – Bărăganul;
- DN22 – Movila Miresii.
Brașov:
- DN73 – Râșnov;
- DN1 – Șercaia;
- DN1 – Timișul de Sus;
- DN11 – Lunca Câlnicului;
- DN11 – Hărman.
Buzău:
- DN2 – Mărăcineni.
Călărași:
- DN3 – Cuza Vodă.
Caraș Severin:
- DN58 – Soceni;
- DN6 – Mehadia.
Cluj:
- DN75 – Mihai Viteazu;
- A3 – Gilău;
- DN1 – Vâlcele;
- DN1C – Jucu.
Constanța:
- DN38 – Movilița.
Covasna:
- DN12 – Sfântu Gheorghe.
Dâmbovița:
- DN71 – Ulmi;
- A1 – Petrești.
Dolj:
- DN55 – Bratovoești;
- DN65 – Podari;
- DN6 – Coșoveni;
- DN65 – Pielești.
Galați:
- DN25 – Șendreni;
- DN26 – Vânători;
- DN24 – Cosmești.
Giurgiu:
- DN5 – Călugăreni.
Gorj:
- DN66 – Drăgulești.
Harghita:
- DN12 – Sândominic;
- DN13A – District.
Hunedoara:
- DN66 – Băcia;
- DN7 – Săcămaș.
Ialomița:
- A2 – Fetești;
- DN2A – Giurgeni.
Iași:
- DN28 – Lețcani;
- DN24 – Popricani;
- DN2 – Moțca.
Ilfov:
- A2 – Glina;
- A3 – Snagov.
Maramureș:
- DN18 – Moisei.
Mureș:
- DN13 – Bălăușeri;
- DN15 – Sângeorgiu de Mureș.
Neamț:
- DN15 – Vaduri;
- DN15 – Călugăreni.
Prahova:
- DN72 – Brătășanca;
- DN1A – Maneciu;
- DN1B – Albești;
- DN1 – Bărcănești/Românești.
Sălaj:
- DN1F – Românași.
Satu Mare:
- DN19 – Decebal.
Suceava:
- DN17 – Vama;
- DN2 – Iacobești.
Teleorman:
- DN6 – Drăgănești-Vlașca.
Timiș:
- DN59 – Jebel;
- DN6 – Sânnicolau Mare;
- DN69 – Orțișoara.
Tulcea:
- DN22A – Cataloi.
Vâlcea:
- DN64 – Ionești;
- DN67 – Budești;
- DN7 – Călimanești/Seaca.
Vaslui:
- DN24 – Crasna;
- DN24B – Râșești.
Vrancea:
- DN23 – Vulturu.
cnair, dacă mă duc în fundu curții la budă trebuie rovinieta?
View CommentOk! Atunci CNAIR-ul sa fac bine si instaleze indicatoare de atentionare pentru acest segment de drum este obligatoriu Rovineta. Asa este corect,iar eu cetatean al orasului nu trebuie sa caut daca am nevoie de rovineta pe varianta de ocolire al orasului. Voi presa puteti cere acest lucru ?!
View CommentVeșnica boală a românilor: vrem lux dar fără să plătim!
View Comment@Redacție: Vă rog să sesizați CNAIR și poliția cu privire la faptul că semnalizarea rutieră pe sectorul de drum cu două benzi pe sens este deficitar și montat în contradicție cu prevederile legale în vigoare!
În speță, catadioptrii montați pe parapetele mediane de separare a sensurilor de mers sun montați pe dos, adică sunt roșii când ar trebui să fie albi, încălcând prevederile art. 84 alin (1) din HG1391/2006, care prevede:
„Art. 84. –
View Comment(1) …
Dispozitivele reflectorizante de culoare roşie trebuie să fie vizibile numai pe partea dreaptă a drumului în sensul de mers. Materialele din care sunt confecționați stâlpii de ghidare lamelari nu trebuie să fie dure.”