Sătmărenii ținuți cu orele la telefoane de furnizorii de gaze, birourile au fost închise. Deputatul Cozma: „Așa nu se mai poate”
Într-o postare pe pagina sa de socializare, deputatul Adrian Cozma anunță că a sesizat Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei cu privire la serviciilede operatorii de energie din regiune de nord-vest a țării. Deputaul se declară nemulțumit de felul în care compania înțelege să comunice cu clienții săi și atrage atenția că reclamațiile ajung să fie soluționate târziu sau rămân nesoluționate din cauza suspendării activității birourilor teritoriale.
Deputatul PNL Adrian Cozma a anunțat pe pagina sa de socializare că a sesizat ANR cu privire la comportamentul operatorilor de energie din nord-vestul țării. Cozma se declară nemulțumit de faptul că operatorul și-a suspendat serviciile de asistență directă, un lucru care afectează cel mai mult consumatorii vulnerabili, adică vârstnicii, în plus, nici comunicarea la distanță nu este una performantă.
„Suni la operatorul de energie și după trei ore de așteptare ți se închide convorbirea! Am sesizat Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei, Ministerul Energiei și Autoritatea pentru Protecția Consumatorilor față de abuzurile unuia dintre cei mai mari operatori din județul Satu Mare – Delgaz Grid, care și-a suspendat orice formă de asistență directă cu clienții. Este inacceptabil ca zeci de mii de români să nu aibă acces direct, fizic, la un birou de informare. Zecilor de mii de clienți din Satu Mare și nu numai, le este furnizată numai alternativa de a interacționa cu o platformă electronică proprie, prin e-mail sau la un număr de telefon la care timpul de așteptare este și de peste 180 de minute. În acest fel, toate solicitările/reclamațiile consumatorilor sunt soluționate cu foarte mare întârziere sau nu sunt soluționate deloc, în condițiile în care problemele care apar în domeniul furnizării de energie trebuie soluționate de îndată. Mai mult decât atât, suspendarea relației fizice cu clienții afectează toți consumatorii, dar cel mai puternic persoanele vârstnice care nu au posibilitatea de a opera pe platforme electronice și nici resursele financiare pentru a telefona ore întregi la furnizor, de multe ori convorbirea fiind decuplată automat. Este evident că o asemenea decizie a operatorului Delgaz Grid urmărește sustragerea de la soluționarea rapidă a problemelor clienților. Așa nu se mai poate”, a precizat deputatul pe pagina sa de socializare.
Pe ceas, 3 ore!! Bătaie de joc!!!
View CommentDelgaz grid este distribuitor nu furnizor, nu înțeleg ce treabă aveți cu ei. Dl. Cosma ar trebui să vedeți și că aceeași situație este și la compania de stat Hidroelectrica. Sunteți la guvernare, nu faceți nimic doar vociferați pe platformele sociale.
View Comment