Sătmăreanul s-a plâns că Orange l-a taxat suplimentar. Compania câștigă în instanță
Compania Orange a câștigat în instanță, după ce a fost amendată de Comisariatul pentru Protecția Consumatorului. Sancțiunea a venit în urma unei plângeri depuse de un sătmărean, titrează Profit.ro, nemulțumit de faptul că a fost taxat suplimentar pentru serviciul roaming.
Orange România a obținut în instanță, în urma unei decizii definitive și irevocabile, anularea unui amenzi de 7.000 de lei aplicată în februarie 2018 de Protecția Consumatorului, în urma unei reclamații a unui client din Satu Mare, care s-a plâns instituției că liderul pieței de telefonie mobilă l-a taxat suplimentar pentru serviciile de roaming utilizate.
Magistrații au decis că Orange a informat în mod constant clientul cu privire la condițiile în care poate fi utilizat serviciul roaming. De cealaltă parte, clientul a precizat că nu înțelege unde a greșit și a acuzat compania de practici incorecte, pentru că ar fi omis să îi ofere toate informațiile de care avea nevoie. Sătmăreanul a precizat că deși a considerat că se află în limitele impuse de actul adițional pe care l-a semnat cu compania, el a fost taxat suplimentar pentru serviciul roaming.