RECORD la mall-ul NEPI. Peste 140.000 de oameni în primele zile!
Shopping City Satu Mare a fost vizitat, în primele zile de la deschidere, de peste 140.000 de oameni, ceea ce reprezintă întreaga populație a orașului, plus 40%. Mixul comercial, de shopping, entertainment și culinar demonstrează că filozofia NEPI Rockcastle, de a oferi oportunități complete de petrecere a timpului liber, se încadrează în trendul momentului pe piața de retail.
Inaugurat pe 5 decembrie, Shopping City Satu Mare este primul centru comercial de anvergură din Satu Mare, iar așteptările localnicilor nu au fost dezamăgite. Ridicat într-un timp record, de doar 9 luni de zile, mall-ul a atras un număr record de vizitatori în primele 5 zile.
Așa cum era de așteptat, prima zi a fost cea mai aglomerată din perspectiva traficului, cu nu mai puțin de 37.500 vizitatori. Sătmărenii și nu numai au fost interesați de ofertele și promoțiile pregătite de către branduri, special pentru inaugurare. Vizitatorii s-au bucurat de reduceri de până la 50%, dar și de cadourile primite la diferite valori de cumpărături, astfel că au profitat și au achiziționat cadouri de Moș Nicolae sau chiar pentru Crăciun. În măsură egală și zona de food court a reprezentat un punct de atracție, restaurantele deschise înregistrând mii de clienți și vânzări peste așteptări.
Evenimentele pregătite de către Shopping City Satu Mare în weekend au reprezentat cel de-al doilea pol de atracție pentru vizitatori. Cele două super concerte, Lidia Buble și Smiley, de sâmbătă și, respectiv, duminică seara, au reunit peste 9000 de spectatori.
Deschis după o investiție de peste 40 de milioane de euro, Shopping City Satu Mare consolidează portofoliul NEPI Rockcastle în România și se profilează drept centru comercial dominant în regiune. Oferta comercială și de entertainment se va dezvolta și mai mult la începutul anului viitor, când sunt preconizate deschiderile de noi branduri internaționale de fashion, dar și a primului multiplex cinematografic Cineplexx din România.