Situație de-a dreptul revoltătoare pe Podul Decebal din municipiul Satu Mare. Un TIR înmatriculat în județul Sibiu s-a stricat în mijlocul podului. Martorii spun că șoferul se chinuia de unul singur să repare autotrenul.
La fața locului a apărut imediat un echipaj al Poliției Locale Satu Mare, care nu are altceva de făcut decât să dirijeze traficul. Practic, traficul pe pod se desfășoară pe o singură bandă! O situația asupra căreia PresaSM.ro a tras de mai multe ori semnale de alarmă, după ce un TIR s-a stricat pe pod chiar înainte de demararea lucrărilor.
Lucrările vor dura cel puțin până în 15 septembrie, susține conducerea Primăriei Satu Mare. Practic, pe fiecare sens se va lucra cel puțin 5 săptămâni, ceea ce face ca asfaltul să fie reabilitat în cel puțin ZECE săptămâni. La care se adaugă și lucrările la partea de urcare, executate în prezent.
Reabilitarea podului Decebal presupune realizarea de lucrări de refacere și consolidare a structurii de rezistență, lucrări de montare hidroizolație, rosturi și guri de scurgere noi, refacere parapeți pietonali și scări de acces pietonale, montare borduri înalte, reparații cu mortare speciale și protecția anticorozivă a tuturor suprafețelor atât de metal cât și de beton și lucrări de modernizare a sistemului de iluminat stradal.
In urma cu cca 25 de ani am discutat in Olanda cu un manager de la o firma care imi spunea ceva de genul: ” autostrazile noastre se repara / asfalteaza numai noaptea intre orele 23 – 05.00, sambata si duminica intre orele 23.00 – 7.00 pentru mentinerea fluiditatii traficului. Intr-o noapte se repara /asfalteaza 100 – 500 m de drum …”. Asta era acum 25 de ani, oare noi in ce epoca preistorica traim? Imi mai aduc aminte ca in perioada comunista in Brasov s-a construit in mod experimental un bloc cu 4 etaje in 24 de h, dupa o organizare de cca. 2-3 luni. Cred ca o firma serioasa ar fi putut finaliza lucrarile de reconditionare a podului mult mai repede. Trec zilnic podul ca multi concitadini de-ai mei si observ adesea un ritm al lucrarilor ce lasa mult de dorit.
In urma cu cca 25 de ani am discutat in Olanda cu un manager de la o firma care imi spunea ceva de genul: ” autostrazile noastre se repara / asfalteaza numai noaptea intre orele 23 – 05.00, sambata si duminica intre orele 23.00 – 7.00 pentru mentinerea fluiditatii traficului. Intr-o noapte se repara /asfalteaza 100 – 500 m de drum …”. Asta era acum 25 de ani, oare noi in ce epoca preistorica traim? Imi mai aduc aminte ca in perioada comunista in Brasov s-a construit in mod experimental un bloc cu 4 etaje in 24 de h, dupa o organizare de cca. 2-3 luni. Cred ca o firma serioasa ar fi putut finaliza lucrarile de reconditionare a podului mult mai repede. Trec zilnic podul ca multi concitadini de-ai mei si observ adesea un ritm al lucrarilor ce lasa mult de dorit.
View Comment