Nu e glumă! Sute de taximetriști din Satu Mare vor să treacă la Bolt
Sute de taximetriști din municipiul Satu Mare vor să treacă la Bolt! Informația a fost confirmată pe surse de către persoane din Autoritatea Rutieră Română (ARR), după ce un reprezentant al unei mari firme de taximetre din municipiul Satu Mare și-a manifestat această intenție. Conducerea ARR nu a comentat situația. Decizia vine ca urmare a succesului de care se bucură deja BOLT în Satu Mare, care propune prețuri mai mici decât cele operate de către firmele de taximetrie.
Reamintim că e supărare mare între reprezentanții firmelor de taximetrie din municipiul Satu Mare și cei ai firmei de ridesharing BOLT. Reporterii PresaSM au aflat că patronii celor două mari firme de taximetrie din municipiul Satu Mare, respectiv VIP Taxi și PRIMA Taxi, se pregătesc de proteste de amploare, acuzând concurența neloială a celor de la BOLT.
În acest moment, la nivelul municipiului Satu Mare există 600 de persoane care lucrează ca și taximetriști. Aceștia – prin reprezentanții lor – susțin că sunt pregătiți să iasă în stradă și să le ceară celor de la Primăria Satu Mare, Consiliul Județean Satu Mare și Autoritatea Rutieră Română să ia măsuri urgente pentru a ține sub control ceea ce ei numesc ”o concurență neloială”. Situația este cu atât mai gravă – în opinia taximetriștilor – cu cât numărul autorizațiilor de taxi s-a redus de la 800 la 600, în urma unei decizii a Consiliului Local Satu Mare.
Este important de precizat că – potrivit informațiilor PresaSM – autoritățile județene și locale le-au transmis deja patronilor firmelor de taximetrie din municipiul Satu Mare că NU există niciun cadrul legal pentru a se interveni în această situație. Având în vedere aceste răspunsuri și pentru a supraviețui, sute de taximetriști iau în calcul la modul cel mai serios să treacă spre BOLT.
”Unii au venit să se intereseze, alții deja și-au depus dosarele. Vorbim deja despre zeci de persoane care au fost deja testate”, au precizat surse din ARR pentru PresaSM.
________________
FOTO: Arhivă/Scop ilustrativ
Pai micsorati preturile sau imbunatatiti serviciul pentru a atrage clientii. Se numeste capitalism. Nu impiedicati evolutia orasului si imbunatatirea calitatii vietii cetatenilor.
View CommentNu se poate sa nu existe ceva legal ca sa nu se interzica bolț si uber,in Ungaria daca nu au autorizatie taxi nu au voie sa faca nici bolț nici uber
View CommentAșa câștiga si primaria bani si soferii
View CommentE ceva normal si logic in capitalism sa apara alta firma care poate sa ofere aceleasi servicii la un pret sub cel existent, „concurenta neloiala” e cu totul altceva.
View CommentFraților, BOlt versus Uber încasează de la șofer cîte 4000 RON lunar taxă de dispecerat,
View CommentPtr șoferi care vor să devină sclavi lor vă anunț că prețul mic se bazează doar pe un volum foarte mare de muncă din partea voastră pe curse foarte ieftine.
În aceasta activitate sunt avantajați doar beneficiari( clientul și platforma).
Prostul din ecuație este șoferul
Pe munca lui , mașină lui , motorina lui , umilință din partea clienților, timpul lui 10-12 ore pe zi, fără drepturi sociale ( sclav) clientul și platforma se vor bucura ptr batjocora adusă șoferului.
Aceste platforme exploatează șoferul își bat joc la propriu de șoferi.
O sa vă impună tot felul de reguli sub amenințarea că vă închid contul de o să deveniți prosti clienților și ai lor.
O să observați ca clienți sunt favorizați și șoferi exploatați.
Sfatul meu e că aceste platforme nu sunt ptr șoferi bune ele sunt servicii ieftine care favorizează pe client și platforma care percepe un comision exorbitant de 25% care înseamnă într o luna taxa de dispecerat de 4000- 4500 RON.
Platforma duduie de profit clientul merge moca și șoferul e sclavul lor.
Alte amănunte care țin de întreținere turism și taxe tot pe șofer sunt.
Atenție mare că e singura activitate care seamănă perfect cu sclavia negrilor pe plantație.
Întrebarea e cine sunt acești mafioți de li se permite sa practice sclavia șoferilor în mileniul 3?
Dacă șoferii uber și bolt ar fi obligați sa plătească aceleași contribuții ca și taximetriștii , adică pensie , sănătate , plus alte taxe , etc….90% dintre ei ar da dracului uberbolteala , că nu ar mai rămâne cu nimic . Și asa sunt jumuliti destul de aceste platforme care duc profitul în străinătate…..
View Comment