Nu e glumă! Și taximetriștii circulă cu BOLT-ul în Satu Mare. ”E mai ieftin!”
Nu e glumă! Pe grupul ”Taximetriștilor Autorizați din Satu Mare” s-a născut o dispută după ce mai mulți taximetriști au recunoscut că circulă cu BOLT. Motivul?! Este mai ieftin. Unii taximetriști susțin că gesturile colegilor ar reprezenta o lipsă de respect, mai ales că în această perioadă a avut loc la București un amplu protest împotriva BOLT și UBER, iar prin gestul lor au ajuns să valideze concurența, considerată neloială de majoritatea taximetriștilor din municipiul Satu Mare.
”Mie un coleg de la Prima, vinerea trecută, la orele 18.00, cu toate că i-am spus că stau 15 minute după alternator, nici n-a oprit ceasul. Dacă chemam altă mașină mă costa 36 lei, dus și întors, dar m-a taxat cu 55 lei. Am plătit și staționarea, halal coleg. Data viitoare chem boltul”, a spus un taximetrist.
”În alte orașe circul cu BOLT-ul, deoarece în vară un taximetrist îmi cerea 50-80 de lei pentru o cursă de 22- 25 de lei”, a precizat un alt taximetrist.
În discuție a intrat și Claudiu N., un taximetrist cu vechime din municipiul Satu Mare, care a și participat la protestele din București. Acesta a spus că fiecare taximetrist este liber să aleagă cu ce vrea să circule.
”Noi am mers la București nu pentru a elimina BOLT-ul de pe piața din Satu Mare, ci pentru a se reglementa situația. Mai exact, să nu poată să vină cu sute de mașini, ci să fie undeva la două mașini la mia de locuitori. De asemenea, toate mașinile BOLT/UBER trebuie să fie marcate ca atare, iar mașinile să nu fie mai vechi de zece ani, iar odată la cinci ani să se autorizeze. Dacă nu se vor respecta aceste solicitări, mergem la București și blocăm Capitala”, a spus Claudiu N. pentru PresaSM.
Dincolo de vorbe, rămâne totuși realitatea: dacă și taximetriștii din Satu Mare au ajuns să circule cu BOLT, fiindcă este mai ieftin, cum să mai aibă pretenția de la clienți să aleagă firmele de taximetrie? Și nu pe cele de Ridesharing?!
Câteva exemple mai jos:
Re-autorizare la 5 ani hai ca poate poate mai merge. Dar sa fim seriosi, de ce solicita ca masinile sa nu fie mai vechi de 10 ani? La Bolt si Uber oricum iti solicita ca masina sa fie cu 4 usi si nu mai veche de 10 ani. Despre ce mai vorbim? Cate Ford-uri puscate nu sunt pe taxi in oras??? Recent au fost 2 zile consecutive cu accident in care era implicat Taxi. Nu din vina lui ca avea prioritate, dar erau Focus break diesel de prin 2006-2008. Sa nu ne legam de ce vechituri sunt fiindca taxi-urile au mai multe masini vechi.
View CommentPoate daca nu am avea curse mai scumpe decat in Bucuresti, am folosi si taxi-ul.
Pretul la benzina/diesel a scazut dar pretul la cursa a tot crescut.
Pe langa asta, marea majoritate a taxi-urilor sunt niste harburi care nu ar avea ce cauta pe strazi.
As sugera sa va uitati in propria ograda inainte de a comenta despre niste servicii mult mai bune, decat ceea ce ofera Prima/VIP.
View Commentboltu lu molnar
View Comment