Mii de sătmăreni au așteptat ani de zile ca cei de la McDonald`s să ajungă în municipiul Satu Mare. Aglomerația de la deschidere și până în prezent este mai mult decât sugestivă. Cel mai probabil din cauza fluxului mare de clienți, au fost înregistrate diferite sincope.
Oamenii se plâng de faptul că s-au mai greșit comenzile, unii reprezentanți ai restaurantului ar fi avut o atitudine nu tocmai amicală când li s-ar fi sesizat nemulțumirile. De asemenea, culoarul auto pentru partea de drive-in este foarte îngust, se plâng șoferii.
Dar – pentru o mai mare și mai clară imagine – redăm mai jos principalele mulțumiri și nemulțumiri ale clienților, postate pe ”Recenziile Google”. Cu excepția comentariilor care privesc persoane concrete:
Anamaria F.: ”Foarte prost amenajat localul, spațiu foarte restrâns. Când stai la masă, nu poți sta relaxat pentru că trebuie să te tragi mereu ca să nu fi împins de oamenii care stau la rând + oamenii care se înghesuie să treacă pe lângă cei care stau la rând. Și da, se așteaptă chiar și afară, în frig la -5°, deoarece sunt foarte puține locuri înăuntru. După comandă se așteaptă cel puțin 10 minute. Apoi, când te cheamă după comada, de fapt comanda ta e incompletă. Te mai pune să aștepți vreo 5 minute până ce îți aduce și restul comenzii. Personalul e haotic și el. Îți promite o persoană că îți aduce restul comenzii. dar își dă seama după 5 minute ca de fapt nu va fi în stare să completeze comanda și pune pe altcineva să îți completeze comanda. În fine, mai bine la Baia Mare de acum încolo decât la Satu Mare.
Andra L: ”La McDrive lucrează numa incompetenți. Am cerut o comandă și mi-a adăugat alte două produse pe bon pe care nu le-am cerut, dar a trebuit să le plătim și multe din comanda originală nu ni le-a dat (Tasty Cheese, Înghețată Mcsundae, 6 Mcnuggets lipseau complet), dar am primit o porție de cartofi în plus care nu apărea nici pe bon. Așa ceva nu am mai pățit la niciun McDonald’s din țară, training-ul angajaților lipsește cu desăvârșire. Mai bine merg până la Mc-ul din Baia Mare decât să mă întorc aici”.
Bogdan C.: ”Poziționat rău, din cauza clienților de la MC Drive, clienții care vor sa intre în parcarea Kaufland nu pot intra. (…) Ține clienții afară în frig pentru a nu aglomera sistemul de comenzi automatizat. În restaurant erau clienți la mese si cei care ridicau comenzile. Restul clienților erau ținuți afară, în frig, inclusiv copii. Aparatele de comenzi erau goale. (…)”
Dodi R.: ”Personal super amabil, servire rapida (30 min) fiind prima zi nu te poți plânge de cât timp ai stat. Singura problemă că din comandă a lipsit două Dublu Cheeseburger. Comanda făcută la Drive. Am avut o comanda mai mare și nu am avut cum să verific comanda în parcare”.
Ioan S.: ”Frumos, de mult așteptat! Poate un pic cam înghesuit!”
Ca numai ieri ce le-am scris un review dupa ce si-au batut joc de mine, asa ca il redau aici, ca sa ii vada tot Satmarul : <<>>
View CommentLa preturile alea mai bine mergi la un restaurant adevărat, cu chelneri, mâncare adevărată….
View CommentNu era vorba că toți angajații vor fi din Asia?
View CommentDa, am patit-o la fel si eu: mi-au gresit comanda in sensul ca mi-au servit-o incompleta iar eu am observat doar acasa acest lucru, deoarece am luat totul la pachet. Nu m-am asteptat sa-mi lipseasca produse pe care le-am platit in prealabil.
View CommentEu…. Toți suntem oamenii pana la urma suntem începători, nu este ușor sa lucrez la mc.. Dar noi încercăm sa facem totul sa fie bine și plăcut clientului, dar și noi avem pretenția sa abia răbdare cu noi, pt ca paote de ai greșim ca suntem și noi stresați sa dam cât de repede comenzile. Sper ca pe viitor sa fim mult mai buni și în primul rand sa formăm echipa.. Va mulțumim pt răbdarea dv.
View Comment