Majoritatea reclamațiilor făcute la OPC, soluționate în favoarea sătmărenilor
Potrivit celor de la Protecția Consumatorului Satu Mare, un număr de 51 de plângeri au fost depuse la nivelul județului Satu Mare, trei dintre aceastea fiind redirecționate către comisariatele din alte județe. Un număr de 31 de plângeri au fost cercetate și soluționate, iar în peste 80% din cazuri, consumatorii au avut dreptate.
Cele mai multe plângeri, 27 la număr, au vizat servicii și produse nealimentare, iar 4 plângeri au vizat produse și servicii bancare.
Reclamatiile cercetate au avut ca obiect urmatoarele aspecte :
- reziliere contract telefonie mobila ,servicii internet fara costuri.
- nerespectare clauze contractuale privind mobilier.
- servicii de verificare instalatie de gaze.
– neacordare sau anulare garantii la telefoane mobile, masini de spalat, combine frigorifice, aparate de aer conditionat,aragaz,boiler.
- calitate necorespunzatoare la deferite articole de incaltaminte.
În primele trei luni ale anului, în urma verficărilor efectuate, Comisaritatul Pentru Protecția Consumatorilor din Satu Mare a dat amenzi în valoare totală de 148.500 lei.