LEBĂDA face angajări! Firma la care poți ajunge șef din simplu angajat
Lebăda este firma cu capital 100% sătmărean, care le oferă angajaților posibilitatea de a ajunge din simplu angajat un administrator de magazin. Iar acum, Lebăda face angajări!
EXEMPLE: Agneta Gazda – lucrează la Lebăda din anul 1993. Aceasta început de jos, ca simplu angajat, iar prin perseverență și o relație foarte bună cu patronatul a ajuns să conducă un magazin întreg.
Mariana Silaghi – lucrează la Lebăda din 2002. Din simplu angajat a devenit șef de raion la Showroom-ul de pe Drumul Careiului.
👉Angajăm AGENT DE VÂNZĂRI!✒️
📍Cerințe:
– Experiență în vânzări de minim 1 an (orice domeniu) – preferabil experiență de teren
– Permis categoria B
– Minim absolvent liceu cu diploma Bacalaureat
– Cunoștințe de operare PC
– Calități: rapiditate, abilitate de a lucra cu publicul, punctualitate, munca în echipă
✨Căutăm o persoana dinamică, activă, comunicativă, orientată către client. ✨
❤️Suntem pregătiți să te sprijinim prin:
– Instruire continuă
– Oportunități de promovare
– Bonusuri lunare atractive, în funcție de nivelul de dedicare în realizarea sarcinilor.
➕În plus apreciem și colaborarea pe termen lung oferindu-ți și alte beneficii.
⁃ Utilități: Mașină 🚘, telefon 📱și laptop 💻
⁃ Condiții atractive de lucru
📞0774960857
👉Angajăm GESTIONAR CU EXPERIENȚĂ!
📚NIVEL DE STUDII: medii (diplomă bacalaureat)
CURSURI DE PREGĂTIRE:
-Legislație
-Gestiune stocuri
EXPERIENŢĂ:
-În specialitate: minim 2️⃣ ani
-Pe post: preferabil 1️⃣ an
💻CUNOŞTINŢE NECESARE:
-Cunoştinţe de contabilitate primară
-Cunoştinţe de legislaţie gestiune stocuri
-Cunoştinţe de operare PC (MS Office)
🔽APTITUDINI ŞI DEPRINDERI NECESARE:
-Aptitudine generală de învăţare
-Aptitudini de comunicare
-Aptitudini de calcul
-Aptitudinea de a lucra cu documente
-Respectarea instrucţiunilor orale şi scrise
❤️SUNTEM PREGĂTIȚI SĂ TE SPRIJINIM PRIN:
– Instruire continuă
– Oportunități de promovare
– Bonusuri lunare atractive, în funcție de nivelul de dedicare în realizarea sarcinilor.
➕In plus apreciem și colaborarea pe termen lung oferindu-ți și alte beneficii.
📞0774960857
👉Angajăm CONSILIER VÂNZĂRI AMENAJĂRI INTERIOARE👈
🔘Experiența în vânzări este importantă, dar credem că o poți acumula și pe parcurs.
Ne interesează să fii orientat spre oameni și să îți facă plăcere să lucrezi în echipă.
Ne așteptăm să ai studii medii, abilități de comunicare și să menții o bună relație între companie și clienți.
Este necesar să ai disponibilitate la efort fizic.
📍Suntem pregătiți să te sprijinim prin:
Instruire continua – Te vom susține cu programe personalizate de dezvoltare a competențelor.
Oportunități de promovare – Te vom anunța, cu prioritate, despre posibilitatile de avansare în cadrul companiei.
Recompensarea dedicării – Suntem pregătiți să-ți oferim bonusuri lunare atractive, în funcție de nivelul de dedicare în realizarea sarcinilor. În plus apreciem și colaborarea pe termen lung oferindu-ți și alte beneficii.
✨Locul tău este într-o echipă de succes. ✨
Vino să: 🔽
Întâmpini clienții cu promptitudine și amabilitate, oferindu-le consultanță privind produsele de pe raion, te ocupi de recepția mărfii pe raion atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ expui și depozitezi marfă la raft conform procedurilor interne, afișezi și să actualizezi etichetele de preț, desfășori activitati de schimbare a promoțiilor realizând amenajări necesare expunerii acestora, respectiv te implici în activități de organizare și curățenie pe raion.
📞0774960857