FOTO. Promis și făcut! Prefectul Radu Roca intervine în cazul Electrica. Vor funcționa 7 ghișee, oamenii nu vor mai sta afară
Prefectul Radu Roca a intrevenit în cazul Electrica Satu Mare. Acesta s-a deplasat astăzi la sediul unității din Piața 25 Octombrie și a vorbit telefonic cu directorul regional. A primit asigurări că situația de la Satu Mare se va schimba, vor funcționa toate cele șapte ghișee, oamenii nu vor mai fi ținuți afară, în soare, iar personalul își va schimba atitudinea față de clienți.
Prefectul Radu Roca a intervenit în urma situației de la sediul Electrica Satu Mare, acolo unde clienții așteptau în soare să își rezolve problemele, după ce s-au trezis chiar și cu consumuri în plus la factură și în risc de deconectare.
Roca a vorbit cu șeful unității și a avut o discuție telefonică și cu șeful regionalei, iar în urma convorbirilor a primit asigurări că la Satu Mare vor funcționa toate cele șapte ghișee, iar oamenii nu vor mai fi ținuți afară, în fața sediului Electrica.
În plus, prefectul județului Satu Mare a primit asigurări și că personalul își va schimba atitudinea față de clienți.
Vă reamintim, în această dimineață, zeci de sătmăreni au fost trimiși acasă fiindcă ”nu funcționează sistemul”. Printre ei se aflau și clienți care riscă să fie debranșați pentru neplata facturilor, emise eronat, cu index-uri exagerate, neconforme cu realitatea.
În unele cazuri au fost puse și 1000 de kw în plus pe facturi. Clienții care s-au dus să ceară lămuriri au fost întâmpinați cu lipsă de empatie, închizându-se unora ușa în nas.
”Mi s-au pus o mie de kw în plus, am de plătit foarte mult și nu am de unde. Am cerut să mi se anuleze această factură și să mi se emită alta, cu index-ul real. Mi s-a spus că nu le funcționează programul. Dar eu am preaviz și mâine vor veni să îmi taie curentul. Eu ce să fac?! Să stau să mă debranșeze și să rămân fără curent? Apoi sa platesc taxele de rebranșare?”, a spus o pensionară, cu lacrimi în ochi, tremurând de disperare.
Reporterii PresaSM au încercat în ultimele săptămâni (inclusiv astăzi) să îl contacteze telefonic pe directorul Dorel Pașca, dar acesta nu a răspuns apelurilor repetate. Tot astăzi am solicitat să discutăm cu un alt reprezentant al Electrica, dar acesta ne-a spus că nu poate să ofere niciun fel de relații, doar dacă ne adresăm biroului de presă. Am căutat și date ale așa-zisului birou de presă, dar nu le-am găsit pe site-ul electricafurnizare.ro.
Alte probleme mari sunt înregistrate în cazul clienților noi, care nu își pot transmite index-ul și nu primesc facturi fiindcă se lovesc de mesajul ”Nu exista contor montat la locul de consum selectat”. Motivul?! Entitatea care se ocupă de rețea și Electrica nu fac față ”avalanșei” de cereri.
Această situație va duce la acumularea unor sume foarte mari de bani în contul clienților, care se vor trezi cu facturi uriașe, pe care le va fi greu să le achite.
Promisiuni oarbe? Situatia de la Satu Mare se va schimba in 2242 iar personalul va fi reprogramat sa zambeasca tot timpul. S-a rezolvat si asta.
View Comment