FOTO. Plâng clienții în fața Electrica Satu Mare! Disperare uriașă, angajații ridică din umeri
Disperare și lacrimi, la propriu, în fața biroului de relații cu clienții a Electrica, situat în Centrul Nou al municipiului Satu Mare. Zeci de persoane au fost trimise acasă fiindcă ”nu funcționează sistemul”. Printre acestea se află și clienți care riscă să fie debranșați pentru neplata facturilor, emise eronat, cu index-uri exagerate, neconforme cu realitatea.
În unele cazuri au fost puse și 1000 de kw în plus pe facturi. Clienții care s-au dus să ceară lămuriri au fost întâmpinați cu lipsă de empatie, închizându-se unora ușa în nas.
”Mi s-au pus o mie de kw în plus, am de plătit foarte mult și nu am de unde. Am cerut să mi se anuleze această factură și să mi se emită alta, cu index-ul real. Mi s-a spus că nu le funcționează programul. Dar eu am preaviz și mâine vor veni să îmi taie curentul. Eu ce să fac?! Să stau să mă debranșeze și să rămân fără curent? Apoi sa platesc taxele de rebranșare?”, a spus o pensionară, cu lacrimi în ochi, tremurând de disperare.
Reporterii PresaSM au încercat în ultimele săptămâni (inclusiv astăzi) să îl contacteze telefonic pe directorul Dorel Pașca, dar acesta nu a răspuns apelurilor repetate. Tot astăzi am solicitat să discutăm cu un alt reprezentant al Electrica, dar acesta ne-a spus că nu poate să ofere niciun fel de relații, doar dacă ne adresăm biroului de presă. Am căutat și date ale așa-zisului birou de presă, dar nu le-am găsit pe site-ul electricafurnizare.ro.
Alte probleme mari sunt înregistrate în cazul clienților noi, care nu își pot transmite index-ul și nu primesc facturi fiindcă se lovesc de mesajul ”Nu exista contor montat la locul de consum selectat”. Motivul?! Entitatea care se ocupă de rețea și Electrica nu fac față ”avalanșei” de cereri.
Această situație va duce la acumularea unor sume foarte mari de bani în contul clienților, care se vor trezi cu facturi uriașe, pe care le va fi greu să le achite.
Este greu de înțeles cum o societatea de magnitudinea Electrica Furnizare nu este în stare să aibă un sistem funcțional, atât online cât și fizic, iar clienții să fie nevoiți să aștepte luni întregi pentru a li se rezolva problemele care – spre exemplu – la alți furnizori de utilități publice se rezolvă în câteva zeci de minute?!
Reporterii PresaSM au luat legătura cu prefectul Radu Roca, care a precizat că se va deplasa personal la fața locului pentru a încerca să detensioneze situația și de a găsi o soluție. De asemenea, Prefectul județului Satu Mare a precizat că va sesiza aceste probleme și la nivelul conducerii centrale a Electrica, respectiv către forurile competente ale statului român.
Aceste probleme nu sunt de azi. O solutie reala si relativ permanenta nu se poate? E chiar atat de complicat?
View CommentVai de noi.