Un autoturism marca Mercedes a luat foc în trafic. Totul s-a întâmplat pe bulevardul Lucian Blaga.
Blocul motor al unui autoturism marca Mercedes a fost cuprins de flăcări în timp ce mașina se afla în trafic. Totul s-a întâmplat pe bulevardul Lucian Blaga din municipiul Satu Mare. Potrivit martorilor, pompierii au intervenit, iar la locul incidentului s-au deplasat și mai multe echipaje ale Poliției.
Din mai multe motive. 1. Pentru că românul vrea mașină „de firmă” dar nu are bani s-o întrețină. Face tot felul de improvizații care au ca rezultat accidente, autoaprinderi, ș.a. 2. Pentru că la stațiile de inspecție tehnică există destul de multă „relaxare”. Dacă ar aplica normele tehnice „la sânge” ar fi multe mașini „trase pe dreapta”. Iar, despre coșciuge, sunt mai multe de spus. Crezi că un Logan nou este mai sigur decât un „copârșeu” de 6-7 ani din vest?! Mai gândește-te puțin.
@Gică Contra. Sigur nu este o mașină mai sigură Loganul decât copârșeurile, cum spui tu. Doar că aceste mașine de firmă ajung lejer la peste 200000 km parcurși când românul ajunge s-o cumpere și să vină să facă drifturi în centrul vechi până mai poate.
Eu aș pune mai degrabă o altă întrebare. Toți stranierii spun că avem ceva probleme cu ei, dar uite de când s-au dus înapoi nu mai sunt 3-4 accidente barosane pe weekend ci doar una, maxim două. Interesant!
Poate la 400000 km dar il cumperi parca ar avea 150000. Cealalta treaba este tuningul fara calculele de rigoare. Am vazut intrun interviu acordat de catre o persoana din ungaria cum ca se cumpara un aparat ce-l contactezi la calculatorul masinii si lejer il pul la cati kilometri vrea el. unele firme s-au prins si au bagat si in alte locuri numaratoriul de kilometrii. Dar parerea mea, motivul aprinderilor este tuningul exagerat.
De ce ard atatea masini pe soselele noastre?
View Comment@Foris, pentru că la noi circulă toate coșciugele pe 4 roți din tot UE-ul! În alte țări nu treceau de RAR-ul de acolo.
View CommentDin mai multe motive. 1. Pentru că românul vrea mașină „de firmă” dar nu are bani s-o întrețină. Face tot felul de improvizații care au ca rezultat accidente, autoaprinderi, ș.a. 2. Pentru că la stațiile de inspecție tehnică există destul de multă „relaxare”. Dacă ar aplica normele tehnice „la sânge” ar fi multe mașini „trase pe dreapta”. Iar, despre coșciuge, sunt mai multe de spus. Crezi că un Logan nou este mai sigur decât un „copârșeu” de 6-7 ani din vest?! Mai gândește-te puțin.
View Comment@Gică Contra. Sigur nu este o mașină mai sigură Loganul decât copârșeurile, cum spui tu. Doar că aceste mașine de firmă ajung lejer la peste 200000 km parcurși când românul ajunge s-o cumpere și să vină să facă drifturi în centrul vechi până mai poate.
View CommentEu aș pune mai degrabă o altă întrebare. Toți stranierii spun că avem ceva probleme cu ei, dar uite de când s-au dus înapoi nu mai sunt 3-4 accidente barosane pe weekend ci doar una, maxim două. Interesant!
Poate la 400000 km dar il cumperi parca ar avea 150000. Cealalta treaba este tuningul fara calculele de rigoare. Am vazut intrun interviu acordat de catre o persoana din ungaria cum ca se cumpara un aparat ce-l contactezi la calculatorul masinii si lejer il pul la cati kilometri vrea el. unele firme s-au prins si au bagat si in alte locuri numaratoriul de kilometrii. Dar parerea mea, motivul aprinderilor este tuningul exagerat.
View Comment