FOTO. Factură de coșmar la Electrica! Unui sătmărean i s-au imputat greșit 10.000 de euro
Electrica – principalii furnizori de energie electrică din județul Satu Mare – continuă seria rateurilor. De această dată, o sătmăreancă s-a trezit cu o factură de ZECE MII de EURO! Evident, a fost vorba despre o eroare de citire a unui angajat al societății, dar care a fost rezolvată cu foarte mare dificultate.
Sătmăreanul a a precizat pentru PresaSM că a avut nevoie de nu mai puțin de trei luni și mai multe vizite la punctul pentru relații cu clienți, situat în centrul municipiului Satu Mare, lângă Centrul Comercial Someșul.
”Este trist să vezi când îți vine o factură în sumă de 49 357,43 lei, ca și consumator persoană fizică, când ești cu plata la zi. Este vorba despre eroare de citire. După trei luni de insistențe și mers la biroul de lângă Someșul, am reușit să anulez factura. Dar aceste lucruri ar putea fi evitate sau rezolvate într-o perioadă de timp rezonabilă dacă angajații și-ar face datoria”, a povestit acesta.
Alte probleme mari sunt înregistrate în cazul clienților noi, care nu își pot transmite index-ul și nu primesc facturi fiindcă se lovesc de mesajul ”Nu exista contor montat la locul de consum selectat”. Motivul?! Entitatea care se ocupă de rețea și Electrica nu fac față ”avalanșei” de cereri.
Această situație va duce la acumularea unor sume foarte mari de bani în contul clienților, care se vor trezi cu facturi uriașe, pe care le va fi greu să le achite.
Este greu de înțeles cum o societatea de magnitudinea Electrica Furnizare nu este în stare să aibă un sistem funcțional, atât online cât și fizic, iar clienții să fie nevoiți să aștepte luni întregi pentru a li se rezolva problemele care – spre exemplu – la alți furnizori de utilități publice se rezolvă în câteva zeci de minute?!