FOTO. Disperare la Electrica. Sătmărenii stau la cozi după ce le-au venit facturi uriașe
După ce clienții Electrica au împânzit mediul online cu plângeri la adresa companiei, zeci de sătmăreni stau la rând și în fața sediului furnizorului de electricitate pentru a cere explicații. Și asta după ce timp de două luni atât aplicația cât și site-ul companiei au fost nefuncționale, iar acum mulți consumatori s-au trezit cu facturi umflate și cu index-uri aplicate pe criterii aparent ilogice. Iar noua aplicație lasă de dorit. Mai mult, clienții Electrica reclamă faptul că în noua aplicație lipsește opțiunea de a sesiza neregulile, motiv pentru care mulți sătmăreni au apelat să meargă personal la sediul companiei situat în Centrul Nou al municipiului Satu Mare, la câțiva pași de Palatul Administrativ.
După ce persoane din conducerea Electrica au promis că oamenii nu vor mai fiținuți la cozi, în frig, iată că situația se repetă. Este greu de înțeles cum o companie care rulează miliarde de euro nu este în stare să rezolve relații le cu clienții după modelul altor companii de furnizare de utilități publice.
Mai mult, s-a ajuns în situația în care o doamnă de la firma de pază să fie mult mai amabilă și mai dispusă să vorbească cu clienții decât angajații societății, cei care au obligația contractuală de a reprezenta societatea în raport cu clientul/consumatorul.
Pare să fie un veritabil cerc vicios din care reprezentanții Electrica nu știu cum să iasă. Nu ar fi problema noastră dacă nu am constata cum sunt umiliți oamenii, mulți dintre ei pensionari, care s-au trezit cu facturi și de câteva ori mai mari. Cine știe, poate se mai mișcă și autoritățile statului român.