FOTO. Clienții unei pizzerii din Satu Mare se plâng că au fost luați la mișto. Explicațiile administratorului
Câțiva sătmăreni și-au comandat astăzi, în jurul orei 13.20, patru pizza și cinci sosuri de la un fast food din municipiul Satu Mare. Trei pizza au ajuns reci, iar două din cinci recipiente cu sos erau mai mult goale, s-au plâns aceștia.
Sătmărenii au sunat la pizzeria în cauză și au solicitat să li se explice cum s-ar putea rezolva situația. Astfel că angajatul societății a dat un număr de telefon, cu mențiunea că este al persoanei care administrează societatea.
Unul dintre clienți a sunat și a avut surpriza să constate că a apelat o persoană care nu are nicio legătură cu firma respectivă, fiindu-i dat un număr aparent greșit (nu se știe dacă intenționat sau nu). Sătmăreanul a resunat la numărul firmei și i s-a spus că va fi trimis un livrator să constate situația. Livratorul a ajuns în zona respectivă, dar cu o comandă, nicidecum pentru a constata eventualele nereguli.
”Ne-a spus livratorul că el nu a fost trimis să vadă care este problema, ci a venit cu o altă comandă. El nu știa nimic. Așa că am încercat să sunăm din nou, dar nu a mai ridicat nimeni. Noi am vrut doar explicații, nu să își bată cineva joc de noi. Să ni se dea un număr la întâmplare, să deranjăm oameni care nu au nicio implicare”, a precizat unul dintre clienți pentru PresaSM.
Reprezentanții societății neagă acuzațiile și au o cu totul altă variantă asupra situației de fapt. Aceștia susțin că ar fi dat numărul de telefon corect, dar cel mai probabil că unul dintre clienți l-a format greșit.
”Comanda a fost pentru o anumită locație din municipiul Satu Mare. Noi nu mai livrăm acolo fiindcă am avut multe neplăceri. S-au făcut comenzi la pizza apoi nu s-a mai ridicat. Dar un coleg nou a preluat comanda, neștiind despre această situație. După livrare au fost sunați colegii mei, care nu au înțeles prea bine ce vrea clientul supărat. Întâmplător am fost în zonă și am vorbit cu domnul respectiv. Foarte greu m-am înțeles cu el, i-am dictat numărul de telefon de trei ori. Am tot așteptat fotografiile pe WhatsApp, dar nu au mai ajuns. Vizavi de sosuri, noi avem recipiente de 100 de ml, pe care le umplem la 80 de ml. La prețul uleiului de 10 lei și cel al sana de 30 de lei nimeni nu își permite mai mult. Diferența dintre capac și conținut trebuie să fie de un deget. Cât despre pizza rece… dacă ne-ar fi trimis măcar o poză mi-aș fi dat seama dacă este rece sau caldă după aspect. Așadar, ce reclamă domnul respectiv nu se susține din punctul nostru de vedere. Iar dacă noi greșim, se poate corecta”, spun reprezentanții pizzeriei.
de ce nu specifica pizzeria respectivă ?
View CommentCu tot respectul dar cele menționate mai sus par mai mult ca cineva cauta „nod în papură”, fără supărare dar chiar daca sa întâmplat asa cum au declarat acesti clienți data viitoare nu mai apelezi la serviciile acelei pizzerii.
View CommentSi eu am lucrat în domeniul relații cu publicul fie acesta magazin, restaurant, fast food si este foarte greu sa mulțumești pe fiecare.
*Nu mi se pare ca aceasta stire este ceva ce Presa SM a fost super nevoit sa o publice*.
Daca tot doriți sa publicați ceva, uitați-vă la spatiile de joaca din oraș, ca sunt în ultimul hal, aia de ce nu o publicați???