FOTO. Caravana „Bună ziua, schimbare!” ajunge, în premieră, în județul Satu Mare, la Tășnad. cOmunitatea va beneficia mai ușor de servicii financiare și tehnologie
- Caravana „Bună ziua, schimbare!” staționează la cinematograful din Tășnad (str. Virgil Sălăjan, nr. 24), din județul Satu Mare, în perioada 9 iulie – 19 iulie 2024;
- Conceptul de unitate mobilă, care circulă într-un camion modular, a fost dezvoltat pentru a simplifica accesul comunităților locale din România la servicii financiare și tehnologie.
Satu Mare, 9 iulie 2024 – Caravana „Bună ziua, schimbare!”, o inițiativă comună a Băncii Comerciale Române și Vodafone România, în parteneriat cu OMNIASIG Vienna Insurance Group și BCR Asigurări de Viață VIG, a ajuns marți, 9 iulie, în localitatea Tășnad, din județul Satu Mare.Camionul modular va staționa până vineri, 19 iulie, în parcarea cinematografului din localitate și va oferi locuitorilor acces la servicii și produse financiare, la tehnologie, dar și la cursuri de educație financiară. De la începutul anului, camionul modular „Bună ziua, schimbare!” a staționat în trei localități: Poienile de Sub Munte din județul Maramureș, Crasna din județul Sălaj și Pâncota din județul Arad.
Caravana „Buna ziua, schimbare!” facilitează accesul comunității și la servicii de protecție și asigurări generale și de viață și găzduiește o serie de sesiuni dedicate pentru agricultorii din zonă. Aceștia vor putea afla cum să acceseze finanțare pentru dezvoltarea propriilor afaceri, pentru producție și echipamente agricole. În același timp, în vederea dezvoltării agriculturii durabile și performante vor exista sesiuni de informare despre fondurile europene disponibile, dar și despre politicile agricole la nivel național și european.
„Prin caravana «Bună ziua, schimbare!» ajunsă, acum, în Tășnad, ne dorim să continuăm inițiativa începută în 2022, prin care ne-am propus să creștem incluziunea financiară și tehnologică în comunitățile rurale din România. Ne aflăm în cea de-a 20-a locație în care staționează caravana, de la debut, și continuăm să facilităm accesul la informații care ne asigură sănătate financiară și prosperitate. De altfel, ne bucurăm că, până acum, peste 1 milion de români au beneficiat gratuit de educație financiară prin programele Școala de Bani și Coaching Financiar, iar misiunea noastră continuă cu speranța că putem normaliza dialogul despre bani, planificare, dar și independență financiară, indiferent de mediul de reședință”, a declarat Marina Roman, Director Zonal Retail BCR.
Beneficii pentru locuitorii din Tășnad prin intermediul caravanei:
- , cum ar fi cont curent, carduri, asigurări, digital banking, precum și la pachete Vodafone de servicii de telecomunicații și tehnologie – telefoane și accesorii, abonamente și oferte de telecomunicații, care includ servicii mobile, broadband fix și TV;
- , adaptate în funcție de vârstă: de la cursuri de responsabilizare financiară și antreprenoriat în comunitățile rurale, la transformare digitală și cybersecurity.
De asemenea, în cadrul caravanei, vor putea fi accesate și produsele BCR, în ofertă limitată, din noua campanie comercială care includ:
- , ce oferă oportunitatea de a accesa o finanțare cu o dobândă anuală fixă de 6,25% pe 5 ani tuturor celor care au nevoie de o decizie financiară pentru a-și pune în aplicare proiectele personale sau dorințe pe care le-au amânat până acum.
- (credit nou sau refinanțare), care vine la pachet cu o ofertă prin care BCR acoperă, în primul an, prima de asigurare imobil aferentă poliței facultative încheiate prin intermediul băncii.
- , care se remarcă printr-o dobândă anuală atractivă de 6,7%, reprezentând o opțiune viabilă pentru cei ce doresc să își crească economiile într-un mod sigur și eficient.
- , care oferă 5% bani înapoi în cont la plățile efectuate la supermarketuri (dar maximum 100 de lei/lună) și 10% bani înapoi pentru tranzacțiile similare de la benzinării (dar nu mai mult de 200 de lei/lună), ceea ce îl face nu doar un instrument de plată convenabil, ci și o sursă de economii suplimentare.
Punctul de lucru mobil BCR și Vodafone va fi deschis de luni până vineri, în intervalul 09:00 – 16:00, până pe 19 iulie. Doi experți, unul în domeniul financiar-bancar și unul din zona de tehnologie și telecomunicații, vor fi prezenți permanent și vor oferi consiliere personalizată pornind de la nevoile reale ale comunității.
La biroul bancar din cadrul unității mobile se vor putea efectua digital, asistat de consilieri, următoarele operațiuni:
De asemenea, camionul modular este dotat cu un echipament multifuncțional, care va putea oferi următoarele operațiuni:
În ceea ce privește zona de tehnologie și telecomunicații, clienții vor putea accesa ofertele de abonamente pentru servicii fixe (internet și televiziune) și pe cele de servicii mobile, vor putea testa și achiziționa dispozitivele disponibile pe platforma comercială Easytech (televizoare, tablete, trotinete, aspiratoare robot, etc.), și își vor putea plăti factura sau reîncărca cartela în aplicația My Vodafone sau la ATM-ul BCR.
„Bună ziua, Schimbare!” în retrospectivă
Caravana „Bună ziua, schimbare!” a început traseul său prin România în octombrie 2022, cu misiunea de a ajunge în cât mai multe localități din țară. Camionul modular a parcurs peste 5.000 de kilometri doar în ultimul an, vizitând 19 comunități rurale sau mici urbane din regiunile Muntenia, Oltenia, Moldova, Transilvania, Banat, Maramureș și Crișana.
Locuitorii au beneficiat de acces simplificat la servicii și produse bancare, de asigurări, de telecomunicații și tehnologii inovatoare, precum și la ateliere de educație financiară și digitală, dedicate inclusiv copiilor lor. Numai anul trecut peste 2.000 de români s-au bucurat de 60 de ateliere de educație financiară și digitală. Mai mult, peste 1.000 de persoane și-au deschis un cont 100% online, prin George, și au fost identificate 60 de oportunități de finanțare socială pentru antreprenorii locali.
***
BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 20 centre de afaceri și 18 birouri mobile dedicate companiilor și 318 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori, dintre care 69% sunt unități unde operațiunile cu numerar se efectuează doar la echipamente (cashless). Clienții BCR dispun de o rețea națională extinsă de ATM-uri și mașini multifuncționale (2.000 de echipamente) și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați biroul de presă la adresa: [email protected]
Această informaţie este disponibilă şi pe pagina noastră web la: www.bcr.ro