FOTO. Auchan Satu Mare a devenit ATAC Hiper Discount by Auchan. Magazinul a fost remodelat și redeschis astăzi, cu prețuri foarte agresive, permanent mici
Rețeaua de magazine ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei Auchan, a ajuns astăzi la 7 unități, odată cu remodelarea magazinelor din Satu Mare și Sibiu. Cu sloganul „Jos cu prețurile!”, magazinele ATAC propun prețuri mici la scară generalizată, precum și un sistem de prețuri cu reducere în cascadă, pentru cantități mai mari, datorită optimizărilor de game și reducerii cheltuielilor de operare.
Deschis în locul hipermarketului Auchan Satu Mare, magazinul ATAC propune clienților o gamă variată de 17.000 de produse, fabricate în România și nu numai, toate la cel mai bun raport calitate-preț, precum și o selecție de servicii utile.
Cu o suprafață de peste 6.000 mp, noul magazin ATAC răspunde puterii de cumpărare a consumatorilor, oferind un sortiment variat de produse alimentare și nealimentare, atent selecționate, de la fructe și legume, produse de brutărie și cofetărie, patiserie, carmangerie, pește proaspăt și mâncare gătită, cât și articole de băcănie, detergenți și produse de curățenie, cosmetice și articole de îngrijire, băuturi alcoolice, răcoritoare, produse nealimentare sezoniere și de primă necesitate, la prețuri foarte avantajoase.
„Suntem bucuroși că am deschis astăzi ATAC Satu Mare și, astfel, am ajuns la 7 unități ATAC Hiper Discount by Auchan în țară. Conceptul ATAC protejează puterea de cumpărare şi contribuie la economisirea bugetului zilnic, o dată în plus, prin preţuri mici permanent, precum şi prin reduceri în cascadă la achiziţionarea unui volum mai mare de produse. Magazinul oferă o gamă variată de produse aducând economii importante în buzunarul clienţilor, fie aceştia persoane fizice sau juridice. Invităm familiile, precum și firmele să vină să vadă diferența de preț Atac, relevantă pentru orice client”, a declarat Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan Retail România.
Formatul de hiper discount propune în continuare o experiență facilă și confortabilă la cumpărături, păstrând aleile largi, oferind un parcurs rapid clienților, o semnalizare vizibilă a categoriilor și un număr mare de case de marcat. Magazinul este deschis zilnic în intervalul 7:00-21:00.
Ce măsuri a luat Auchan pentru ca ATAC să ofere prețuri mult mai bune în retailul local
Conceptul de hiper discount răspunde puterii de cumpărare a românilor, cu un sortiment variat de produse, atât mărci și produse românești, branduri internaționale consacrate, cât și produse marcă proprie la un excelent raport calitate-preț. Prețurile sunt reduse ca urmare a unor investiții ce au vizat reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice, precum și reducerea costurilor de transport și a investițiilor în decor și publicitate. Totodată, în ATAC, retailerul aprovizionează și manipulează produsele la palet și bax, utilizând un mobilier adaptat, prezintă game de produse esențiale, reduce consumabilele, ambalajele și spațiile de depozitare și negociază achiziția de cantități mari pentru prețuri mai bune.
Totodată, clienții magazinului ATAC Satu Mare au în continuare oportunitatea de a contribui în mod activ la protejarea mediului înconjurător prin serviciul de colectare a uleiului alimentar uzat, Sistemul de Garanție – Returnare pentru colectarea ambalajelor tip PET, din aluminiu și sticlă, precum și raionul Zero Risipă unde produsele care se apropie de termenul de expirare au reduceri considerabile de preț.
Unde găsiți magazine ATAC Hiper Discount by Auchan:
- Brașov, Șoseaua Cristianului, nr. 5
- Ploiești, Blejoi
- Timișoara, Calea Șagului, nr. 223
- Târgu Mureș, Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 291
- Galați, Bulevardul Galați, nr. 3A
Despre Auchan
Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 7 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 8 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 3 magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.