DEMERS PresaSM. Electrica explică cum se pot evita cozile la ghișeele din Satu Mare
PresaSM a cerut un punct de vedere oficial din partea Electrica Furnizare referitor la problemele semnalate de către clienții din Satu Mare, potrivit cărora sunt nevoiți să aștepte cu orele în fața punctelor de lucru. Reprezentanții Electrica Furnizare explică cum s-ar putea evita cozile.
Redăm mai jos, integral, punctul de vedere al Electrica Furnizare:
”Electrica Furnizare le recomandă clienților din Satu Mare să își programeze în avans vizita la punctul de prezență din strada Corneliu Coposu nr.12 prin intermediul platformei E-programare, disponibilă la link-ul www.electricafurnizare.ro/e-programare. Astfel, aceștia pot evita timpii de așteptare și pot beneficia de consultanța solicitată la ora pentru care au realizat programarea.
Punctual, referitor la situația prezentată în articolul publicat de site-ul dumneavoastră cu privire la activitatea din cadrul punctului de relații cu clienții Electrica Furnizare din Satu Mare, facem precizarea că la momentul indicat în articol erau funcționale patru ghișee. Ne asigurăm clienții, și pe această cale, de toată deschiderea pentru soluționarea oricărei situații apărute în relația cu furnizorul.
Electrica Furnizare se adaptează noilor cerințe și obiceiuri de contact și plată ale clienților, investind constant în digitalizarea serviciilor oferite acestora, demers ce reflectă una dintre direcțiile strategice adoptate la nívelul companiei. Creșterea satisfacției clienților este o preocupare prioritară, motiv pentru care Electrica Furnizare pune la dispoziția acestora metode simple și rapide de contact și plată care pot fi accesate din confortul casei, respectiv:
Metode de contact:
Portalul și aplicația mobilă MyElectrica
Contul de client MyElectrica face posibilă gestionarea relației cu Electrica Furnizare de la distanță, oferind utilizatorului acces la:
- factura în format electronic
- transmiterea indexului prin autocitire
- plata online a facturilor
- vizualizarea istoricului facturilor
- vizualizarea graficului de consum
- evidența plăților la zi
Formular de contact online
Pentru obținerea de informații cu privire la contractul de furnizare, facturile emise, plățile efectuate, termenele de plată, metodele de facturare, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților săi formularul de contact online, care poate fi accesat la link-ul: https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/.
Chatbot Electrica Furnizare
Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților săi un asistent virtual disponibil 24/7, menit să optimizeze timpii de răspuns la solicitări diverse, precum și să simplifice procedura de contactare a furnizorului. E-chat rezolvă din câteva click-uri solicitări în relație cu factura, indexul, oferta curentă de energie, contul MyElectrica și multe altele. Acesta poate fi găsit în orice secțiune a site-ului www.electricafurnizare.ro, dând click pe mesajul „Cum te putem ajuta?”.
Linii telefonice dedicate
Atât linia dedicată comunicării indexului autocitit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât și linia de Call center pentru informații comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) sunt disponibile pentru a contacta furnizorul.
Pentru informații referitoare la subiecte de interes, clienții au la dispoziție pagina „Asistență clienți”, ce poate fi accesată la link-ul https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/.
Metode de plată:
Compania pune la dispoziția clienților săi diverse modalități de plată online, care permit achitarea facturilor simplu și rapid: MyElectrica (portalul online și aplicația mobilă de plată a facturilor), Internet banking, debit direct (Banca Transilvania, Garanti Bank, ING Bank, CEC Bank, BCR, Raiffeisen Bank, BRD); aplicațiile Orange Money, mobilePay Wallet, 24Pay, Pago.
Clienții care preferă achitarea în continuare a facturilor la un punct fix au mai multe opțiuni: automatele de plată StartPay; stațiile OMV/Petrom; serviciul Westaco Express; centrele de plăți un-doi Mobile Distribution; punctele de plată PayPoint; ghișeele BCR, BRD, Garanti Bank, CreditCoop, CEC Bank; Smith&Smith; ATM-uri (Banca Transilvania, Garanti Bank, CEC Bank, BRD); automate bancare (BCR, BRD, Garanti Bank, Banca Transilvania, CEC Bank; terminalele Idea Bank.
Confirmare plată prin meniul Interactiv Call center
Clienții casnici ai companiei au la dispoziție o nouă funcționalitate de tip self-service: Confirmarea plății prin intermediul Call center (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal).Noul serviciu permite clienților să confirme plata facturilor direct din meniul interactiv Call center, fără a mai fi necesară interacțiunea cu operatorii sau transmiterea confirmării prin canelele online de contact. Este necesar însă ca un client să nu aibă mai mult de două facturi neachitate și să realizeze plata integral.
Degeaba se face sesizare online, ca ti se trimite un text standard si nu se rezolva nimic.
La Call Center, astepti mult si bine.
View Comment