CJAS Satu Mare. Cum sunt umiliți cetățenii: ”Pleacă dacă nu îți convine”
Unii bugetari din cadrul Casei Județene de Asigurări de Sănătate (CJAS) Satu Mare par să fie plictisiți serios de muncă. Aceștia manifestă o atitudine de lehamite față de cetățenii care le solicită ajutorul. Semn că pe la CJAS Satu Mare conducerea este fie în cârdășie, fie nu poate face ordine. În orice ipoteză, poate că Prefectura Satu Mare ar trebui să îndrepte lucrurile.
Conform informațiilor PresaSM, un sătmărean și-a pierdut în luna aprilie a acestui an cardul de sănătate. S-a dus la CJAS și a depus o cerere pentru a se remite un nou card. I s-a spus că acesta va fi livrat în maxim trei luni.
După ce sătmăreanul a observat că acel card nu i-a fost livrat nici după ȘAPTE luni, s-a dus la sediul CJAS, de pe Bulevardul Lucian Blaga. A fost întâmpinat de un funcționar scârbit de muncă, care i-a spus că instituția pe care o reprezintă nu ar avea servicii de curierat (poate ne explică conducerea CJAS de ce).
A scos o cutie de sub o masă, plină cu carduri, și l-a găsit pe cel al cetățeanului, după care i l-a înmânat. Contribuabilul l-a întrebat: ”Dacă nu veneam astăzi (24.11.2022, n.red.) mai puteam aștepta încă un an?!”. Răspunsul a venit în bătaie de joc: ”Da, că nu avem poștă”.
Șocat de atitudine, cetățeanul l-a întrebat pe funcționar dacă i se pare normală această atitudine, iar colega funcționarului, o altă bugetară plictisită de muncă, i-a spus: ”Dacă nu îți convine, pleacă în altă parte”.
Consternat de experiența pe care a avut-o la CJAS, sătmăreanul a sunat la PresaSM.ro și și a povestit tot.
Redăm mai jos poziția CJAS Satu Mare.
Și eu mi-am refăcut cardul de sănătate, dar mi-a venit prin poștă…
Eu nu am avut probleme, și îmi pare ca atunci când am fost eu, erau și oameni care vorbeau doar maghiară și au primit asistență și cineva chiar traducea pentru ei din instituție.
O fi fost greșit poate felul în care au tratat problema, dar suna puțin mai umoristic povestită întâmplarea, un haz de necaz.
Părerea mea e ca românului îi e ușor să facă rău altor conaționalii. Nu e bine nici să ne simțim stăpâni peste alții care lucră la stat. Am întâlnit companii de industrie care au lucruri mai grave încălcate și au 0 controale din partea statului. Pentru mine un funcționar care face un pic haz de situație, completat cu ironia domnului de a mai întârzia un an…
Probabil trebuia o procedură de a anunța destinatarul să ridice cardul de la CJAS. Românul tratează problemele ironic ca un copil mic, în loc să facă adrese statului român și să ceară o schimbare și să îi arete că nu e în regulă ce s-a întâmplat.
Poate suntem noi mai puși pe scandal de dat în presă, decât discutat civilizat și educativ cu statul român. Probabil dânsul putea să ceară și să vorbească directorului CJAS pe această chestiune, cum se întâmplă în orice afacere, în care nu ești mulțumit de servicii.
View CommentNiște scârbe de oameni. Sa le fie rușine. Am pățit și eu cu ei la fel și alții pe lângă mine..
View CommentIntamplarea face ca si eu am fost joi la CAS sa depun o cerere, chiar am prins momentul cu baiatul care a reclamat situatia. Treaba este ca reclamantul a fost obraznic si a blocat rândul la care stateam si eu. Apoi la sfarsit a încheiat cu ” tara asta de kkt” .Culmea este ca a plecat la ziar sa reclame niste bugetari, el care este tot bugetar.
View Comment