În ciuda discuțiilor apărute în spațiu public referitoare la Fake News, companiile și publicațiile de prestigiu nu au vrut să rateze ocazia de a smulge zâmbete de 1 aprilie. Cele mai bune farse de 1 aprilie au venit totuși din partea companiilor. Așa se face că Pepsi a anunțat o nouă variantă a băuturii carbogazoase, cu gust de corcodușe, iar Burger King i-a amăgit pe amatorii de dulciuri cu promisiunea unui burger de ciocolată.
Fenomenul Fake News i-a pus pe mulți dintre cititori și publisheri în gardă dar nici așa nu s-a renunțat la tradiția de a face farse de 1 aprilie. În joc au intrat și marile companii, pregătite să capitalizeze de pe urma bunei-dispoziții, și chiar și unele instituții, care au emis comunicate de presă cu informații false.
Pepsi a strâns mii de like-uri după ce a anunțat ediția limită cu gust de corcodușe. Dar cine știe, la cât de încântați au părut fanii, poate compania se va gândi în mod serios la o noua variantă, măcar în ediție limitată.
Sub sloganul <<Nu ai câteodată impresia că și animalele de companie ar putea sa-și împrospăteze respirația? Venim pe piață cu o nouă soluție>>, compania Orbit a anunțat variantele de gumă de mestecat, acum și pentru pisici și câini.
Cu toate că majoritatea utilizatorilor au știut că este vorba de o glumă de 1 aprilie, mulți au avertizat că animalele de casă nu știu să roadă gumă de mestecat.
Nici cel mai popular motor de căutare nu s-a lăsat mai prejos. La fel ca și în anii precedenți, Google a avut grijă ca de 1 aprilie, utilizatorii care le folosesc aplicațiile să aibă parte și de ceva distracție. Așa se face că Google Maps a introdus jocul “Găsește-l pe Waldo.” Tot ce trebuie să faci este să accesezi aplicația, apoi jocul și … să-l găști pe Waldo. Iar de data asta, Waldo nu a mers singur în excursie.
Burger King a anunțat lansarea unui burger cu totul special. Chiftea de ciocolată, cu sos de zmeură, cremă de vanilie și portocale confiate. Este practic visul oricărui amator de deserturi.
Producătorul de încălțăminte sportive Brooks a anunțat lansarea pe piață a primilor pantofi inteligenți. Potrivit știrii, adidașii vin cu led-uri în talpă, pentru a vedea mai bine drumul. Dar de departe cea mai mare realizarea este echiparea pantofilor cu un asistent personal, M.I.L.E.S., spune compania. El ajută utilizatorul să găsească cele mai bune restaurante din zona în care se află și chiar îi va încuraja să alerge mai mult.
Meet the Pureflow 7.5 with M.I.L.E.S., the 1st voice-enabled shoe that lights your way to your best run. You’ve never #RunHappy like this before. Coming soon. https://t.co/yqAP8GgB4H. pic.twitter.com/KQpsWCioaw
— Brooks Running (@brooksrunning) April 1, 2018
Și marile publicații s-au bătut în cele mai bune farse de 1 aprilie. Fie că vorbim de tabloide sau de ziare de prestigiu, ziua de astăzi a fost un bun prilej pentru ca jurnaliștii să dea dovadă de imaginație.
The Daily News a titrat că Prințul Harry și actrița Meghan Markle s-au căsătorit, pe ascuns. Tabloidul a mers și mai departe. Chiar a publicat fotografii de la nuntă, în exclusivitate, bineînțeles.
The Guardian l-a reprofilat pe unul dintre parlamentarii Marii Britanii. Ziarul a titrat că acesta și-a lansat cea mai nouă colecție de modă.
Alte publicații au vorbit despre faptul că urșii polari dau iama în Scoția, ca urmare a încălzirii globale, dar și că la cursele de caii se vor folosi căști pentru cabaline, după ce s-a descoperit că aleargă mai repede pe muzică.
Reprezentanța din Regatul Unit a Parlamentul European a dorit să ia peste picior tocmai Marea Britanie. Anglia a anunțat că noile pașapoarte, post-Brexit, vor fi albastre. PE a răspuns printr-un comunicat de presă care anunță că începând cu acest an, toate pașapoartele emise de țările UE vor fi … albastru închis. Postarea de pe rețelele de socializare a avut inclus un comunicat de presă care părea cât se poate de autentic.
BREAKING: All EU passports to become dark blue https://t.co/C6g8kEQx5d pic.twitter.com/xIadOfDSPn
— Europarl UK (@EPinUK) April 1, 2018