Ce țeapă! O sătmăreancă și-a comandat tricouri de ”fițe” și a primit… ”no name”-uri
O sătmăreancă și-a comandat de pe internet mai multe tricouri ”Hugo Boss”. Doar că a primit tricouri banale, pentru care a plătit câteva sute de lei. Păgubita a depus plângere penală, iar procurorii au dispus firmei de curierat să îi restituie banii sătmărencei păgubite.
Conform informațiilor PresaSM, totul a început la data de 27.06.2022, atunci când persoana vătămată a primit coletul, în schimbul căruia a achitat suma de 450 de lei. După plecarea curierului a deschis coletul, iar în interior se aflau trei tricouri, de culoare albastru, negru și roz, fără să fie vizibilă vreo marcă, fără etichetă, ambalate doar în pungi.
Persoana vătămată a mai precizat că nu a reușit să ia legătura cu societatea care i-a trimis cele trei tricouri, iar atunci când a verificat pe internet site-ul web, nu l-a mai găsit, moment în care a realizat că a fost înşelată.
Prin ordonanţa din data de 28.06.2022, organul de cercetare penală a dispus predarea de către firma de curierat a sumei de 450 lei. Prin ordonanţa din data de 03.08.2022 s-a dispus restituirea către persoana vătămată a sumei de 450 lei.
În ce privește societatea Vibolong EasyBay, a fost indicat un număr de telefon din străinătate, iar ca metodă de plată s-a indicat un cont IBAN, deschis la compania de servicii bancare şi financiare AS LHV PANK din Estonia.
Având în vedere că eforturile de identificare a autorilor ar fi prea costisitoare, procurorii Parchetului de pe lângă Tribunalul Satu Mare au dispus clasarea dosarului.
Nu inteleg de ce a trebuit sa plateasca firma de curierat naivitatea cumparatorului….eu cand cumpar de pe net verific sursa. Daca ceva e dubios, fac comanda cu verificare colet sau plata ramburs….daca nu este posibil asa, e clar ca e tapa.
View Commentnu sta curierul,sa vi tu să-i confirmi ca e coletul ok,i-ai dat banii și a dispărut.
View Comment