Ce ar trebui să știți despre OPPO
Fiind unul dintre cei mai importanți furnizori de smartphone-uri din lume, OPPO continuă să cucerească lumea prin inovație, dedicare și o abordare centrată pe client. Deja pionier și lider în industrie, OPPO are o moștenire interesantă care a modelat compania pe care o vedem astăzi
OPPO este unul dintre cele mai importante branduri de tehnologie din lume, cunoscut pentru smartphone-urile sale excepționale și pentru tehnologia inovatoare condusă de scopul suprem al brandului: „Tehnologie pentru omenire, bunătate pentru lume”. Fiind un brand excepțional, cu începuturi umile și muncitoare, mulți nu sunt conștienți de faptele și realizările interesante obținute de această putere tehnologică.
Iată cele mai importante lucruri pe care poate nu le știați despre OPPO:
OPPO a început prin fabricarea de playere Blu-ray și MP3-uri
Înființată de Tony Chen în 2004 în Guangdong, China, marca OPPO și-a petrecut anii de formare specializându-se în fabricarea de playere Blu-ray high-end pentru Europa și SUA. În urma acestui succes inițial, marca a început apoi să producă căști Hi-Fi, MP3-uri/MP4-uri care au câștigat multiple premii pentru designul lor rafinat și calitatea sunetului. În 2008, OPPO a lansat primul său telefon OPPO, A103 Smiley Face, numit astfel datorită imaginii feței zâmbitoare de pe spatele telefonului.
OPPO se asociază cu mărci și vedete de clasă mondială
Nimic nu pune în evidență calitatea premium a OPPO mai bine decât colaborările cu branduri și figuri celebre precum Lamborghini, Dynaudio, League of Legends și Mohammed Salah, pentru a numi doar câteva!
OPPO este primul și singurul brand de smartphone din Asia care sponsorizează Roland Garros, turneele exclusive French Open și Wimbledon, precum și crearea unui smartphone în ediție limitată cu unul dintre cele mai prestigioase cluburi de fotbal, FC Barcelona. Campaniile antrenante ale OPPO și-au lăsat amprenta și la Hollywood, cu reclame filmate în care au jucat actori cunoscuți precum Leonardo DiCaprio și Eddie Redmayne.
OPPO a fost primul care a introdus tehnologii de imagistică care au schimbat industria
A fi un lider al industriei și un pionier e în ADN-ul OPPO. Având în vedere acest lucru, nu este o surpriză faptul că marca a fost prima care a introdus numeroase tehnologii originale de cameră foto. OPPO a deschis calea gândirii ieșite din comun prin camera cu zoom hibrid de 10x, camera rotativă, camera capabilă de înfrumusețare AI, camera 3d complet ascunsă și prima cameră sub ecran.
OPPO este lider mondial în ceea ce privește depunerea de brevete, cu 65.000 de brevete
OPPO și-a concentrat întotdeauna eforturile pe dezvoltarea proprietății intelectuale. Marca a depus peste 65.000 de brevete, evidențiind căutarea neîncetată a mărcii pentru inovație și oferirea de noi tehnologii la prețuri accesibile, care vor avea un impact pozitiv asupra vieții oamenilor.
OPPO are propria convenție globală anuală de tehnologie numită „OPPO INNO DAY”.
OPPO organizează în fiecare an propria convenție globală de tehnologie numită „INNO DAY”, în cadrul căreia compania își prezintă cele mai recente tehnologii inovatoare și produse conceptuale care vor modela viitorul. Începută în 2019, OPPO INNO DAY oferă o privire de ansamblu asupra viitorului tehnologiei și al OPPO. Convenția oferă publicului posibilitatea de a vedea produse precum telefonul Rollable Concept Handset, OPPO AR Glass și OPPO CybeReal.
Călătoria OPPO continuă să fie la fel de extraordinară și impresionantă și astăzi ca în prima zi în care a luat ființă. Angajamentul mărcii față de excelență, cu clientul întotdeauna în centrul a ceea ce face, a făcut ca marca să facă salturi uriașe într-o perioadă scurtă de timp, în comparație cu concurenții săi.
OPPO este un brand de tehnologie de top la nivel mondial din 2004, dedicat furnizării de produse care combină perfect arta și tehnologia inovatoare.
OPPO are misiunea de a construi un ecosistem de dispozitive inteligente cu acces multiplu pentru era conectivității inteligente. Dispozitivele smartphone au fost pur și simplu o poartă de acces pentru ca OPPO să ofere un portofoliu divers de tehnologii inteligente și de frontieră în materie de hardware, software și sistem. În 2019, OPPO a lansat un plan de investiții în cercetare și dezvoltare în valoare de 7 miliarde de dolari americani pe trei ani pentru a dezvolta tehnologii de bază, promovând designul prin tehnologie.