CAREI. Un angajat Orange a înșelat un client. A luat un telefon pe buzunarul abonatului
Faptul că mulți dintre angajații firmelor de telefonie mobilă s-au transformat în niște șmecherași care le bagă clienților pe gât tot felul de clauze suspecte sau servicii de care nu au nevoie, mințindu-i pe față, nu mai constituie o surpriză. Dar un angajat al Orange a ajuns în situația de a cumpăra un telefon mobil pe buzunarul unui client! Care a depus o plângere penală.
Iar – luna aceasta – magistrații Judecătoriei Carei au desființat actul abuziv!
Totul a început în data de 09.02.2021 atunci când un careian a depus o plângere penală împotriva unui angajat al Orange România pentru săvârşirea infracţiunii de fals material în înscrisuri sub semnătură privată. În plângerea penală, careianul a precizat că: ”autori neidentificaţi, care, în cursul anului 2020, folosindu-se de datele de identificare, au falsificat, prin contrafacerea semnăturii, un act adiţional al contractului de servicii pentru telefonie mobilă, autorii infracțiunii obţinând un telefon mobil din partea furnizorului Orange România”.
După efectuarea cercetărilor de rigoare, polițiștii au aflat cine este autorul infracțiunii, respectiv un angajat al magazinului Orange, unde persoana vătămată s-a prezentat în vederea renegocierii clauzelor unui contrat de telefonie mobilă aflat în curs.
Vinovatul a recunoscut că a semnat în locul clientului vătămat un act adiţional în aprilie 2020, în urma căruia s-a produs un prejudiciu de 1.729 de lei. Ulterior, angajatul Orange s-a speriat și a suportat din buzunarul propriu întregul prejudiciu.
Motiv pentru care clientul a fost de acord cu sistarea cercetărilor.