Atenție, sătmăreni! Kaufland anunță măsuri suplimentare de igienă. Apelul făcut către clienți
Măsuri suplimentare de igienă, dezinfecție și prevenție, anunță cei de la Kaufland. Măsura vizează magazinele și în sediile, pentru a spori siguranța clienților și a angajaților.
Cei de la Kaufland anunță măsuri suplimentare de igienă în magazine. Potrivit companiei, cel puțin o dată pe oră, vor fi dezinfectate obiectele de uz comn, inclusiv mobilierul caselor de marcat, mesele, cărucioarele și coșurile de cumpărături.
„Astfel, cel puțin o dată pe oră,în magazine sunt dezinfectate toate suprafețele des utilizate de clienți și colegi și obiectele de uz comun, precum cărucioarele de cumpărături, coșurile de mână, mânere, clanțe, balustrade, cântarele de la Legume-Fructe, cleștii de la brutărie, casele Express, casele de marcat în exterior și în interior, POS-urile, mobilierul de la case și Biroul de Informații, butoanele de lift, scările rulante, mesele de la Grill și altele”, se arată într-un comunicat de presă al celor de la Kaufland.
Toaletele din magazine și toate spațiile comune ale angajaților sunt dezinfectate în totalitate cel puțin o dată pe oră, a mai anunțat companie.
Iar asta nu este singura măsură venită în sprijinul clienților. Vor fi amplasate și stații cu dezinfectat pentru mâini.
„În toate magazinele sunt amplasate stații cu dezinfectant de mâini gratuit, atât în zonele pentru clienți, cât și la casele de marcat și informăm constant cu privire la aceste măsuri. Toți angajații noștri cunosc regulile de igienă și îi încurajăm să le respecte”, se mai arată în sursa citată.
Compania are și o solicitare pentru clienți.
„Pe această cale, rugăm clienții să păstreze distanța de siguranță de 1 metru, să evite cât mai mult posibil folosirea bancnotelor și să opteze pentru plata cu cardul sau cu telefonul”, este îndemnul companiei.
În magazine și sediul central au fost alocate echipe responsabile de implementarea măsurilor suplimentare de igienă și prevenție.
„Am demarat și un set de măsuri pentru a proteja angajații din birouri. De asemenea, am pus la dispoziție și o linie telefonică specială pentru informarea corectă și completă a angajaților”, mai arată comunicatul de presă.
Reamintim că magazinele vor continua să fie bine aprovizionate și că produsele Kaufland pot fi comandate și prin Glovo, serviciul online de livrări la domiciliu.
„Suntem în permanent contact cu autoritățile și partenerii noștri naționali și internaționali și urmărim evoluția situației. Ne angajăm să luăm toate măsurile necesare pentru a proteja siguranța clienților și a colegilor noștri”, precizează conducerea Kaufland.
Kaufland este primul mare lanț de supermarket-uri care a transmis presei măsurile speciale de igienă luate după debutul COVID-19 în România.
Mai bine ar opri suflantele cu aer de la intrare, si cele din interior, datorita acestora particula cu covid 19 se invarte in aer si aterizeaza pe haina si fata oamenilor. Si ar trebui pus tuburi neon UV-C pt dezinfectare in cele de incalzire/clima.
View Comment