Astăzi pornesc trenurile din Satu Mare spre Marea Neagră. Cât costă un bilet și cât durează călătoria
Din 14/15 iunie 2024, toate trenurile duc la Marea Neagră. CFR Călători anunță startul programului estival de transport „Trenurile Soarelui”. Turiștii vor avea la dispoziție 30 de trenuri ce vor asigura zilnic legături directe din toată țara cu staţiunile de la Marea Neagră și cu Delta Dunării până la data de 7/8 septembrie 2024.
Toate regiunile ţării vor fi conectate în perioada verii cu destinaţiile de vacanţă cele mai căutate de pe litoralul românesc.
CFR Călători anunță posibilitatea de a călători fie cu trenurile directe dinspre Arad, Deva, Timișoara Nord, Reșița Nord, Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Cluj Napoca, Târgu Mureș, Brașov, Suceava, Iași, Galați, Buzău, fie prin asigurarea unei conexiuni rapide din București Nord prin intermediul trenurilor care circulă într-un orar cadențat pe ruta București Nord – Constanța și retur.
Potrivit celor de la CFR, așa cum sătmărenii care călătoresc la mare cu trenul s-au obișnuit, Mangalianul va porni la ora 13:20 din Satu Mare și este programat să ajungă pe litoral la ora 8:30 în Mangalia, în timp ce la Constanța va ajunge la ora 6:46. Mangalianul va porni la 15:26 din stația Mangalia și este programat să ajungă la Satu Mare la ora 10:39.
Primul tren va porni pe data de 14 iunie, potrivit datelor CFR, iar prețul unui bilet pentru adulți, la clasa a II-a, va fi de 169,75 lei. Pentru un copil, tot la clasa a II-a, prețul biletului este de 87,65 lei. Un adult care dorește un dormitor single va scoate din buzunar 466,65 lei, în timp ce la cușetă, pentru un adult, prețul unui bilet este de 222,25 lei. Pentru studenți, o călătorie la mare cu clasa a II-a va costa 18,8 lei, iar pentru pensionari 96,75 lei.
Pentru o perioadă de trei luni, vor exista:
- 30 de trenuri directe (15 dus/15 întors, inclusiv ramurile aferente), din care 14 trenuri (7 dus/7 întors) au ca destinație/plecare Mangalia.
- 36 de trenuri (18 dus/18 întors) vor asigura legătura Capitalei cu litoralul și retur: 15 perechi din București Nord (din care 9 perechi trec și prin București Băneasa), 2 perechi numai din București Băneasa și 1 pereche din București Obor.
Ca pasionat de trenuri îl văd din ce în ce mai slab de la an la an.
View CommentAnul trecut trenul IRN 1941(Satu Mare-Mangalia) pornea cu 5 vagoane în acest an cu 3 vagoane.
Vagonul tip AVA 200(clasa 2) sunt vagoane mult mai bune şi mai conformabile.
Sunt curios de aierul condiționat cănd temperatura va atinge afară 30 de grade.
După părerea mea 1-1 dormit şi cuşetă e cam puțin.
Iar se va ocupa aceste vagoane cu luni de zile înainte şi cine vrea să beneficieze de aceste vagoane pt o cālătprie de urgentă nu o să mai aibă loc?
E organizat foarte prost compoziția vagoanelor.