Animalele de companie au devenit pentru unii o afacere. Patrupedele pot aduce câștiguri de mii de dolari
Pentru unii, patrupedele din casă nu mai sunt doar animale de companie ci au devenit surse de venit. Persoanele care au conturi populare pe rețelele de socializare și au început să posteze instantanee cu patrupedele pe care le dețin au reușit să facă bani serioși din imaginea acestora.
Este cazul pomeranianului Jiff, pagina sa de Instagram și de Facebook numără peste două milioane de urmăritori și peste un milion de like-uri. Și Toast, Charles Spaniel fără diniți, adoptat de la adăpost de acutalul proprietar, a ajuns o vedetă în lumea internauților. Toast a avut așa de mulți prieteni pe rețelele de socializare încât a deveni imaginea firmei Karen Walker și a pozat pentru reclama brand-ului de ochelari de soare. La fel s-a întâmplat și cu Bodhi, care pozează pentru o companie de îmbrăcăminte pentru bărbați și a ajuns chiar să lucreze pentru Salvatore Ferragamo.
Poate că cel mai departe a mers Bo, tot un pomeranian, care inclusiv are păpuși din pluș făcute după chipul și asemănarea sa.
Patrupedele pot aduce de la mii de dolari, la zeci de mii de dolari din reclame și pe măsură ce popularitatea lor crește, ajung să fie invitate la emisiunile de mare audiență, atrăgându-și și mai mulți urmăritori, deci și mai mulți bani.
Stăpânii nu se folosesc de populartiatea patrupedelor doar pentru a câștiga banii, deși unii dintre ei și-au dat demisiile de la locurile de muncă pentru a putea gestiona contractele propriilor animale. Mulți încearcă, prin paginile de socializare, să promoveze un comportament rațional față de animale și îi îndeamnă și pe alții să adopte patrupedele abandonate și care se află în adăposturi.
Marnie, un Shih-Tzu de 12 ani, promovează adoptarea câinilor în vârstă în timp ce Maddie arată cât de mult îți pot schimba viața în bine, animalele de companie.