Alertă alimentară la Kaufland. Clienții, rugați să nu consume un produs
Reprezentanții Kaufland anunță că au retras de la comercializare un lot de avocado la care s-a depistat o concentraţie prea mare de pesticide.
Motivul rechemării: depăşirea limitei legale de reziduuri de pesticide (clorpirifos și clorfenapir). Pentru a proteja siguranța consumatorilor, Kaufland a reacționat și a retras de la comercializare produsul, se arată în anunțul Autorității Naționale Sanitar-Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor.
Clienții care au achiziționat produsul cu datele de identificare de mai sus sunt rugați să nu-l consume şi se pot prezenta în orice magazin Kaufland pentru a-l returna, până la data de 01.04.2022 și vor primi contravaloarea sa, fără a mai fi necesară prezentarea bonului fiscal.
Kaufland își cere scuze clienților pentru situația creată.
”Pentru informații, clienții au la dispoziție numărul de telefon al Centrului Relații Clienți, 0800 080 888, apelabil gratuit (număr apelabil doar din rețelele Vodafone, Orange, Telekom și Digi-RCS&RDS), de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00, iar sâmbăta în intervalul 08.00 – 17.00 sau în scris accesând www.kaufland.ro/contact”, a mai transmis ANSVSA.
La ce data „de mai sus” va referiti?
View CommentDe ce nu se verifică înainte de a se aproviziona in magazin? Cei care au mâncat cum sa mai returneze?Sa aducă ,,CACA” ?Cei care au murit ce sa returneze? Ii trece morți de COVID.Rusine !
View CommentMăsură tardivă, fructele sunt cumpărate pentru a fi consumate in timp scurt. Produsele contaminate nu ar trebui sa ajungă în magazine și cu atât mai puțin la comercializare deoarece avem o structură care are obiect de activitate ; siguranța alimentară. Dar cum la noi funcționează doar minciuna și dezinformarea și aceasta structură este ineficientă.
View Comment