Sătmărenii, cu trenul, direct la Viena. S-au stabilit prețurile biletelor
Compania feroviară austriacă de stat anunță cursa Satu Mare – Viena. Călătoria va dura aproape nouă ore, iar trenul va circula începând cu luna decembrie.
CFR Călători în colaborare cu MAV Start (operatorul naţional feroviar de călători din Ungaria) şi OBB (operatorul naţional feroviar de călători din Austria) au stabilit introducerea în circulaţie a unui nou tren pe ruta Satu Mare – Debrecen – Püspökladány – Viena Hbf și retur începând cu planul de mers 2019 -2020.
Trenurile IR 687 şi IR 686 Satu Mare – Debrecen – Püspökladány si retur sunt ramuri la/de la trenurile IR 144 și IR 143 Cluj Napoca-Viena si retur, aceste ramuri se atașează respectiv se detaseaza în stația Püspökladány. Compunerea trenurilor va fi asigurată de către MAV Start.
Tracţiunea trenurilor pe teritoriile celor 3 state – România, Ungaria şi Austria este asigurată de operatorul naţional al fiecărui stat.
Menţionăm că trenurile IR 687 şi IR 686 vor circula zilnic, după următoarele orare:
- Satu Mare (09:27) – Viena (17:21);
- Viena (10:42) – Satu Mare (20:42).
Pentru călătoria în relația Satu Mare – Viena, recomandăm oferta City Star Austria, care costă aproximativ 31 Euro, la clasa a 2-a, pentru un călător adult. Numărul locurilor disponibile pentru această ofertă este limitat. În cazul în care nu este disponibilă la vânzare oferta City Star Austria pentru data călătoriei, prețul unui bilet dus în relația Satu Mare – Viena, la clasa a 2-a este de aproximativ 46 Euro.
Reamintim faptul că agenția feroviară austriacă OBB anunță cursa Satu Mare -Viena, cu începere de pe 15 decembrie. Potrivit site-ului companiei, plecarea din Viena se face la ora la 10:42 și sosirea la 19:43, la Satu Mare.
Pronirea de la Satu Mare se face la ora 8:23, iar ora de sosire în Gara centrală din Viena este la ora 17:21. Așadar, călătoria ar urma să dureze 8 ore și 58 minute, trenul EuroCity (EC) 687.
Trenul va avea 16 opriri intermediare: Carei (8:58) – Valea lui Mihai (9:46) – Nyirabrany – Debrețin (11:08) – Hajduszoboszlo (11:24) – Püspökladany – Karcag – Kisujszallas – Szolnok – Budapest-Keleti – Kelenföld – Tatabanya – Györ – Mosonmagyarovar – Hegyeshalom.
Citește și:
HARTĂ. Dezastru pe calea ferată. Nord-vestul țării, “izolat” de Capitală
FOTO. Amendă record pentru un român, în Ungaria. Are de plătit 2 milioane de forinți
Mai repede la Budapesta, cu trenuri de mare viteză. Țara vecină investește în căile ferate
deci! sa ajungi in Viena, capitala unei tari cu care nici nu suntem vecini, va dura 9 ore! (+ timpul la vama), dar sa ajungem in capitala noastra Bucuresti, de la 15 ore in sus!
View CommentVa e frica de decentrazilizare?! Va faceti cu mana voastra, sau mai bine zis, nu faceti nimic sa preveniti… !
RUSINE!
Catre Liberal-SocioDemocrat….pai cine vrea sa ajunga in Bucuresti??
View CommentMajoritatea oamenilor vor in vest. Ce sa faci in Bucuresti?
Votati psd sau Pro Romania si vom avea si noi asa cava spre bucuresti in anul 2120
View CommentAsta vreau să văd. Vă rog cine a fost cu trenul să facă un anunț că cele scrise coincid cu realitatea.
View CommentIar la comentatorii care se intreabă cine vrea la București, mulți merg la București și la litoral prin București. Deci oricum este nevoie de o cale ferată cu tren care să scurteze timpul petrecut pe drum. Pe de altă parte la putere au fost și PSD-iști și liberali și alții dar nici unul dintre aceștia nu au făcut reformă. Deci nu mai huiduiți în stânga și în drreapta căci nu e portal politic.
In rest vă urez un sfârșit de săptămână plăcută.