Aglomerație, nervi și claxoane pe bulevardul Octavian Goga după ce o porțiune a fost închisă pentru lucrări. Șoferii au stat la coadă cu zecile de minute, iar după-masa sunt așteptate condiții de trafic similare.
Aglomerația și-a spus cuvântul, iar șoferii au stat zeci de minute la cozi parcă interminabile, după ce o porțiune a bulevardului Octavian Goga, una dintre arterele principale ale orașului, a fost închisă. Nervii unor șoferii au părut întinși la maxim, iar zgomotul traficului a fost amplificat de șoferii nerăbdători care au început să claxoneze.
Apaserv Sau Mare a aunțat marți că a miercuri vor demara lucrările de reconstrucție la rețeaua de canalizare. Astfel, între bulevardul Cloșca și strada Dâmbovița, circulația va fi restricționată la câte o bandă pe sensul de mers.
Compania a promis în repetate rânduri că va interveni în zonă, având în vedere că sistemul este unul învechit, iar colectorul existent pe Goga datează de acum circa 50 de ani fiind într-un stadiu avansat de uzură.
„Prin acest colector se scurg toate apele menajere și pluviale colectate din cartierele Micro 17, Carpați 1 și 2 respectiv străzile adiacente zonei Vulturului și din Parcul Industrial. La acestea se adaugă apele menajere din localitățile Păulești, Ambud, Amați, Rușeni și Hrip. Porțiunea de colector propusă a fi reparată se găsește pe cea mai intens circulată arteră de circulație din municipiu. Pentru a îmbunătăți parametri de curgere și colectare a apelor uzate menajere și pluviale, este absolut necesară executarea lucrărilor de reperații ale rețelei de canalizare existente, prin reconstrucția sistemului”, a explicat compania de apă și canalizare.
Apaserv a precizat și că, pentru o mai bună racordare a locuințelor din jur, se vor amplasa conducte atât sub partea stângă, cât și pe partea dreaptă a drumului.
Propun ca temă de proiectare/gândire pentru primărie revitalizarea și reintroducerea străzii Uzinei și Ostrovului unde se circula pe vremuri înainte ca un dăștept (d-l Beregszaszi) să închidă complet zona. Se putea face ceva similar ca și în zona centrului nou (B-dul Transilvaniei) și văd că s-a demolat vechiul abator urmând să se deschidă circulației zona respectivă. Mașini mai puține nu vor fi și suntem la limita rezistenței. Totodată ar merita o analiză și prelungirea B-dul Cloșca până aproape de parc industrial/aeroport ca mașinile în tranzit să iasă cât mai repede din oraș și nu să facă slalom degeaba printre blocuri. Sunt proiecte vechi se află la ei în arhivă.
Propun ca temă de proiectare/gândire pentru primărie revitalizarea și reintroducerea străzii Uzinei și Ostrovului unde se circula pe vremuri înainte ca un dăștept (d-l Beregszaszi) să închidă complet zona. Se putea face ceva similar ca și în zona centrului nou (B-dul Transilvaniei) și văd că s-a demolat vechiul abator urmând să se deschidă circulației zona respectivă. Mașini mai puține nu vor fi și suntem la limita rezistenței. Totodată ar merita o analiză și prelungirea B-dul Cloșca până aproape de parc industrial/aeroport ca mașinile în tranzit să iasă cât mai repede din oraș și nu să facă slalom degeaba printre blocuri. Sunt proiecte vechi se află la ei în arhivă.
View Comment