Clienții Băncii Transilvania, probleme la plata cu cardul. Ce spune compania
Mai mulți sătmăreni au raportat probleme la plata cu cardul. Dificultăți au fost și legate de retragerile de la ATM. Oficialii băncii spun că se lucrează la remedierea problemelor, iar sumele blocate vor reajunge în conturile clienților.
Mai mulți sătmăreni, clienții ai Băncii Transilvania, s-au confruntat ieri cu dificultăți în ceea ce privește plata cu cardul sau retragerea de numerar de la ATM-uri.
„Am încercat să plătesc cu card-ul. Suma nu a fost achitată, dar banii nu mai erau în cont,” a spus un sătmărean.
„Am vrut să scot bani. Nu am primit nimic, zice <<tranzacție eșuată>>, dar aplicația mi-a arătat că banii nu mai erau acolo,” a spus un alt client al băncii.
„Mi-a dat mesaj că banii nu erau în cont, dar eu am plătit cash, că cu POS-ul nu a mers,” ne-a transmis o altă sătmăreancă.
Dificultăți similare au fost raportate și la realizarea plăților online.
Nu doar pentru sătmăreni, situația a fost complicată de faptul că oamenii au primit salariile și au vrut să facă retrageri de numerar.
Precizările făcute de companie: „Toate sumele blocate ajung înapoi în cont”
Banca Transilvania a precizat că „au fost întâmpinate unele intermitențe la plățile cu cardul. Sistemul funcționează, dar cu intermitențe.”
La ora 17, reprezentanții băncii au revenit cu informații, spunându-le clienților că sistemul a început să funcționeze la parametri normali.
Pentru cei care au rămas fără banii în cont din cauza tranzacțiilor eșuate, banca le dă asigurări că sumele vor fi returnate în cel mai scurt timp posibil.
„Toate sumele clientilor, blocate in urma functionarii cu fluctuatii a platilor, se deblocheaza si ajung inapoi in cont in cel mai scurt timp. Multumim tuturor pentru intelegere!,” a fost mesajul transmis de reprezentanții băncii.
Și Call Center-ul băncii a fost ocupat, pe măsură ce clienții doreau să primească informații despre tranzacțiile eșuate și metodele de recuperare a sumelor.
Pe pagina de socializare a băncii, reprezentanții i-au îndemnat pe clienți să lase numerele de telefon în privat dacă au nelămuriri legate de tranzacțiile repetate, dar au fost date și asigurări că în cel mai scurt timp, banii vor fi vizibili și în cont.
La câteva ore după ce reprezentanții băncii au confirmat faptul că sistemul funcționează, unii clienții au postat mesaje că aplicațiile i-au informat că sumele tranzacționate au ajuns înapoi în cont.
Banca Transilvania este cel mai mare grup financiar din România, în funcție de active. Cu 3,2 milioane de carduri în portofoliu, BT este lider pe piața cardurilor.
Cea mai aiurea banca din Romania !
View Commentdaca spui asta inseamna ca ai cont la BT,altfel nu ai motive sa comentezi
View Comment