Magazinul unde INTRI cu PROBLEME și ieși cu SOLUȚII. Când munca BINE făcută devine un BRAND
Zi de zi auzim vorbindu-se despre branduri. Zi de zi avem de-a face cu sute de branduri. Important este că brandurile au început să conteze din ce în ce mai mult în viețile noastre și de multe ori preferăm să plătim mai mult doar pentru că vrem un anumit brand. Avem încredere în el și vrem să fie al nostru neapărat.
Oare nu același lucru este valabil însă și cu oamenii? Nu ne gândim foarte mult pe cine să alegem atunci cand avem nevoie de sfaturile unui expert? Și oamenii sunt niște produse care au nevoie să fie diferențiate. Există oameni care prin munca lor bine făcută, prin prestanță, prin carisma lor și prin modul în care au legat relații, au devenit niște branduri.
Un astfel de exemplu este și Eva Nemeth, sătmăreanca care conduce magazinul Lebăda din Cartierul Carpați II, situat în municipiul Satu Mare. A început de jos și a ajuns șef de magazin în mai puțin de zece ani. Prin modul în care reușește să relaționeze cu toți clienții, prin modul în care oferă soluții oamenilor indeciși, Eva Nemeth a devenit un brand în sine. Brandul lucrului bine făcut.
Aici sunt clienți care revin mereu sau care le recomandă altora să vină aici. Secretul Evei Nemeth?! Amabilitatea, răbdarea și rezolvarea problemelor clienților. Eva Nemeth spune că oamenii intră cu probleme în magazin și trebuie să iasă cu soluții! Este un lucru imperativ!
”Amabilitatea este foarte importantă, altfel clientul pleacă, iar data viitoare nu mai vine. Dar oamenii revin, fiind mulțumiți de serviciile noastre. De asemenea, sunt clienți care vin și nu știu ce vor să cumpere cu exactitate și încercăm să aflăm ce vrea să facă și să îl ajutăm să își rezolve problema. Noi așa vrem, să plece mulțumiți”, spune Eva Nemeth.
Chiar dacă este să o credem pe cuvânt, cea mai bună garanție este, de departe, un client care a revenit în magazin. Este vorba despre Marian Mureșan, care s-a întors nu doar pentru raportul foarte avantajos calitate-preț oferit de cei de la Lebăda, ci și pentru modul de lucru al Evei Nemeth.
”Am revenit pentru că aici găsesc răspunsuri. Eu nu sunt maistru, nu sunt instalator. Am altă meserie. Vin aici, îi spun doamnei ce vreau să fac, iar dumneaei îmi dă soluții. Am mai multe răspunsuri și eu pot să aleg în funcție de calitate și de preț”, a spus Marian Mureșan.
Un alt client este cel puțin la fel de mulțumit. A venit să cumpere o ușă de metal, dar a găsit și cine să o monteze. Grație Evei Nemeth.
”Am intrat să cumpăr o nouă ușă de acces la casă. Dar nu m-am gândit, sincer, și că cineva trebuie să o monteze. În secunda doi doamna (Eva Nemeth, n.red) a pus mâna pe telefon și mi-a dat soluția. Mi-a recomandat un meseriaș care să îmi facă și această lucrare. Ce pot să cer mai mult, sincer?!”, a spus Ioan Andrieș, un client al cărui părere certifică faptul că omul – prin modul lui de a-și face meseria – poate deveni un brand.
Adevărul este că nu se găsesc multe persoane care să îți ofere răspunsuri la probleme cu zâmbetul pe buze, așa cum o face Eva Nemeth. Iar puterea exemplului este transmisă și la ceilalți angajați!
Descoperă pasiunea pentru arta locuirii printr-o ofertă amplă de produse de înaltă calitate. Trăiește o experiență creativă încărcată de satisfacții în showroom-urile Lebăda și online pe www.novolor.ro