Unii furnizori de utilități, prin firmele contractate, se pun să sape canale pe trotuare și le lasă, pur și simplu, de izbeliște. Nesemnalizate, numai bi=une pentru unii pietoni să îi rupă gâtul, în special pe timp de noapte.
Imaginile au fost surprinse în municipiul Carei, pe Bulevardul 25 Octombrie. Acestea sunt nesemnalizate de mai bine de o săptămână. Cel mai probabil, aceste lucrări așa vor și rămâne, cu acele cabluri ieșite din pământ și cu ditamai canalul pe mijlocul trotuarului.
”Această groapă este pe Bulevardul 25 ocrombrie, Carei. Nesemnalizat de o săptămână, dacp nu mai bine. Nu se poate să se simtă cel responsabil și să îl astupe. Deci, seara am toate șansele să pic în groapă pentru çă nu se vede deloc. Este un magazin mic chiar lângă și este frecventat des de trecători”, este apelul unei careience disperate.
Sunt multe trotuare care au fost „reparate” – dacă se poate numi așa cârpeala făcută de firme, dar mai apoi s-au distrus de tot din cauza greutății vehiculelor staționate pe trotuar (sau parcate, cum vă place vouă să scrieți și să prostiți lumea!), dar nimeni nu-i curios de trotuare!
În alte părți, chiar și la noi în țară, când o stradă intră în reabilitare, se reabilitează tot, inclusiv trotuarele, dar la noi doar câteva străzi recent reabilitate au și trotuarele refăcute, restul trotuarelor au asfaltul vechi de peste 40 de ani și chiar mai mult …
Se știe foarte bine soluția, conducte tehnologice și cămine de vizitare pentru intervenții și atunci nu trebuie tot spart asfaltul. Asta în cazul fericit în care este refăcut, vorbesc de acele cazuri rare. Nu cred că onor primarii/conducătorii noștri în vizitele lor dese prin vest, înainte de ciocnirea paharului cu gazdele (deci treji) nu au aruncat o privire pe acolo și nu au văzut cum se procedează. Nu cred. Problema trebuie să fie la ”vrut” pentru că de putut se poate. Altfel niciodată nu o să avem a țară cum e afară.
PS. Totuși aș avea o întrebare. Recepția lucrărilor cum s-a făcut pentru că se vede clar că lucrarea nu a fost terminată?
Sunt multe trotuare care au fost „reparate” – dacă se poate numi așa cârpeala făcută de firme, dar mai apoi s-au distrus de tot din cauza greutății vehiculelor staționate pe trotuar (sau parcate, cum vă place vouă să scrieți și să prostiți lumea!), dar nimeni nu-i curios de trotuare!
View CommentÎn alte părți, chiar și la noi în țară, când o stradă intră în reabilitare, se reabilitează tot, inclusiv trotuarele, dar la noi doar câteva străzi recent reabilitate au și trotuarele refăcute, restul trotuarelor au asfaltul vechi de peste 40 de ani și chiar mai mult …
Se știe foarte bine soluția, conducte tehnologice și cămine de vizitare pentru intervenții și atunci nu trebuie tot spart asfaltul. Asta în cazul fericit în care este refăcut, vorbesc de acele cazuri rare. Nu cred că onor primarii/conducătorii noștri în vizitele lor dese prin vest, înainte de ciocnirea paharului cu gazdele (deci treji) nu au aruncat o privire pe acolo și nu au văzut cum se procedează. Nu cred. Problema trebuie să fie la ”vrut” pentru că de putut se poate. Altfel niciodată nu o să avem a țară cum e afară.
View CommentPS. Totuși aș avea o întrebare. Recepția lucrărilor cum s-a făcut pentru că se vede clar că lucrarea nu a fost terminată?