Upgrade pentru birou: 8 accesorii de care ai nevoie
Chiar dacă sună a clişeu, amenajarea spaţiului în care lucrezi este importantă. Aceasta poate influenţa nivelul de productivitate, starea de bine, inspiraţia de care te bucuri, dar şi nivelul de confort. De aceea, este esenţial să îţi creezi un spaţiu de lucru organizat, bine echipat şi potrivit nevoilor şi ocupaţiei tale.
Dacă simţi că este momentul pentru un upgrade când vine vorba de spaţiul de lucru, citeşte mai jos o listă cu 8 accesorii esenţiale:
Imprimantă
O imprimantă îţi va fi mereu de folos pe birou, fie ca o foloseşti pentru acte sau documente importante, fie că printezi plannere, cărţi sau poze. Ca să ocupi cât mai puţin spaţiu, alege o imprimantă de mici dimensiuni, wireless. În funcţie de cât de des foloseşti imprimanta, poţi opta pentru un model color sau unul alb-negru. Cum Black Friday se apropie cu paşi repezi, profita de ocazie ca să achiziţionezi un astfel de aparat la super preţ.
Organizator pentru cabluri
Prea multe cabluri înşirate în zona biroului arata inestetic, unde mai pui că rişti ca acestea să se încurce între ele. De aceea, foloseşte întotdeauna un organizator pentru cabluri, ca să ai biroul ordonat zi de zi. Unele birouri au un astfel de organizator integrat, însă există şi soluţii ce se pot monta independent de tipul de mobilier pe care-l alegi.
Suport de laptop
Un suport pentru laptop te ajută să lucrezi uşor, să ai biroul ordonat şi să păstrezi o postură corectă pe scaun tot timpul. Acesta îţi va fi de folos şi dacă vrei să muţi laptopul de pe birou într-un alt loc. Spre exemplu, cu suportul de laptop poţi munci uşor şi la cafenea, la masa de dining sau pe terasă.
Mousepad
Mouseul se număra printre accesoriile esenţiale când vine vorba de laptopuri şi calculatoare. Acesta te ajută să foloseşti laptopul său calculatorul uşor şi rapid, însă pentru cele mai bune rezultate investeşte şi într-un mousepad. Modelele de mici dimensiuni sunt perfecte pentru orice tip de laptop său calculator, mai ales că se şi transportă fără probleme.
Suport pentru pixuri şi accesorii
Un suport pentru pixuri şi accesorii precum creioane, markere, guma de şters, ascuţitoare sau capsator nu poate lipsi de pe birou. Acesta îţi va fi de folos ca să păstrezi instrumentele esenţiale în ordine, indiferent că ai o colecţie de 3 produse sau o colecţie de 30 de produse. E o idee bună să păstrezi pe birou doar instrumentele de scris şi accesoriile esenţiale, pe care le foloseşti zi de zi.
Calendar sau planner
Organizarea ca la carte te scapă de multe bătăi de cap, aşa că păstrează mereu la îndemână un calendar sau în planner când te aşezi la birou. Calendarul, plannerul sau agenda sunt utile pentru a-ţi nota taskurile esenţiale, ideile legate de muncă sau proiecte personale, întâlnirile şi programările importante, dar şi alte informaţii esenţiale în activitatea ta. Optează pentru un model adecvat nevoilor tale, în funcţie de jobul tău.
Veioza sau lampa de birou
Ca să lucrezi cu spor chiar şi după ce apune soarele, ai nevoie de o veioză sau de o lampă de birou. Achiziţionează un model care să nu ocupe mult spaţiu, cu lumina suficient de puternică pentru activităţile pe care le desfăşori. Lumina caldă sau neutră reprezintă o alegere inspirată, spre deosebire de cea rece, ce poate să îţi obosească ochii.
Coş de gunoi
Un coş de gunoi de mici dimensiuni în zona biroului este perfect ca să economiseşti timp şi să lucrezi uşor. Nu va mai trebui să te ridici să mergi la coşul de gunoi din altă cameră şi nici nu vei încărca biroul cu hârtii nefolositoare şi ambalaje dacă ai un astfel de accesoriu la îndemână. În plus, coşurile de gunoi pentru birou au preţuri prietenoase şi nu ocupă mult spaţiu.
Ca să îi dai un upgrade biroului tău toamna aceasta, adauga neapărat pe lista de cumpărături produse precum imprimanta, suportul de laptop, plannerul sau coşul de gunoi. Acestea te vor ajuta să lucrezi confortabil şi cu spor.