TOPUL reclamațiilor la Protecția Consumatorului. Ce spun sătmărenii
Funcționarii Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Satu Mare a înregistrat în luna martie un număr de 130 de reclamații, din care 75 au fost încheiate în favoarea consumatorilor, 19 au fost neintemeiate, șase nesoluționabile, două au fost clasate, iar restul au fost redicrecționate către alte județe.
Din cele 130 de reclamații:
1. Un număr de 108 reclamații au fost la produse și servicii nealimentare (respectiv 83,1 %)
2. Un număr de 17 reclamații au fost la produse și servicii bancare (respectiv 13,1%)
3. Un număr de cinci reclamații au fost la produse și serviicii alimentare (respectiv 3,8%)
Cele mai frecvente reclamații au avut ca obiect următoarele aspecte:
1. Anulare garanții la produsele: telefoane mobile , tablete, laptopuri, calculatoare, mașini de spălat, televizoare
2. Costuri majorate la contracte de telefonie mobilă, servicii internet și tv
3. Prestări Servicii necorespunzătoare la servicii curierat, servicii igienă în camere de hotel, servicii reparații auto, servicii transport călători
4. Comenzi on line neonorate, livrări alte produse decât cele solicitate, produse livrate distruse/sau produse vechi
5. Produse neconforme după utilizare: produse textile, încălțăminte (geacă damă, cizme damă, bluză damă, pantofi bărbătești, etc)