Zob: „Cerem respect!”. Amenzi pentru call-center-urile care nu preiau apelurile clienților în maxim 5 minute cu operatori umani
Legea cu privire la preluarea apelurilor de către operatori umani a trecut de Senat. Inițiat de trei parlamentari USR, printre care și sătmăreanul Robert Zob, proiectul propune amenzi pentru cei care își țin clienții la nesfârșit la telefoane înainte ca apelurile să fie preluate de operatori umani.
Call center-urile ar putea plăti amenzi de până la 100.000 de lei dacă întârzie mai mult de cinci minute cu preluarea apelurilor de către operatori umani. Proiectul, inițiat de trei parlamentari USR, printre care și senatorul sătmărean Robert Zob, a trecut de camera superioară a parlamentului și urmează să ajungă pe masa deputaților.
„Succes în Senat! Proiectul de lege privind preluarea apelurilor clienților în call center de către operatori umani în maximum 5 minute a fost aprobat. Proiectul inițiat de către colegii mei Sergiu Cosmin Vlad, Dan Ivan și de către mine urmează să ajungă acum la vot în Camera Deputaților care este for decizional, însă avem încredere că ne vom bucura de un răspuns pozitiv din partea colegilor noștri. Cu toții suntem conștienți că apelurile efectuate către call-center înseamnă probleme care cer rezolvare. Dacă până acum petreceam ore întregi așteptând simpla preluare a apelului, acum vom aștepta maxim 5 minute! Altfel pe cei responsabili îi așteaptă amenzi cuprinse între 50.000 și 100.000 de lei. Cerem normalitate. Cerem respect!”, a precizat senatorul Alexandru Robert Zob pe pagina sa de socializare după ce proiectul a trecut de Senat.