Cele mai TARI sesizări făcute de sătmăreni la Protecția Consumatorilor
Sătmărenii par să nu mai accepte abuzurile la care sunt supuși din partea firmelor din județ, indiferent de profilul lor de activitate sau de bunurile vândute. O demonstrează evidențele Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Satu Mare.
Mai mulți sătmăreni au reclamat o unitate de alimentație publică după ce au descoperit prăjituri cu mucegai. Alții s-au plâns de comportamentul incorect al unor angajați, care nu au oferit restul la casă. Altora nu le-au mai fost vândute produsele dacă la casă n-au avut rest la bancnote de 100 lei sau 200 lei.
Unii sătmăreni au fost înșelați la cântar. Mai exact, au fost înregistrate diferențe între cantitatea netă de pe etichetă și cantitatea efectivă după cântărire.
Nu au scăpat nici cei de la Apaserv, unii sătmăreni reclamând calitatea apei. Dar nici unele ștranduri din județ, reclamate pentru lipsa curățeniei.
Au mai fost reclamate unele firme de transport intrajudețean din cauza condițiilor precare, dar și unele service-uri auto.
Și ca meniul să fie complet, sătmărenilor nu li s-au onorat comenzile efectuate online, iar altora li s-au livrat alte produse decât cele solicitate.
Băncile se pare că au rămas clienții fideli ai celor de la Protecția Consumatorilor. Sătmărenii le reproșează bancherilor că le-au inserat pe ascuns comisioane de urmărire riscuri, dobânzi revizuite semestrial, marja la dobândă majorată abuziv, comisioane de administrare credit sau cont curent, notificare eronată la Birou de credit ca rău platnici, respectiv produse bancare carduri de credit cu comisioane abuzive.